یکی از موثرترین برنامه های فرهنگی و آموزشی وزارت آموزش و پرورش راهیان نور است

ساعت: 23:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1801033

مجتبی باستان گفت: اگر تمامی مفاهیم و آموزه های حراست برای دانش آموزان دهه 80 و 90 تبیین شود، بی شک در آموزش دانش آموزی در تراز انقلاب اسلامی موثر خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، مجتبی باستان رئیس سازمان بسیج دانش آموزی در مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی با یاد و خاطره شهدای شلمچه برگزار شد.

وی با بیان اینکه دانش آموزانی که در اردوها حضور خواهند داشت از بین شخصیت های اجتماعی، فرهنگی و علمی مدارس و تشکل های دانش آموزی استان انتخاب می شوند، گفت: این برنامه ضبط و از طریق شبکه شاد برای دانش آموزان پخش می شود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی با بیان اینکه امیدواریم شاهد راهیان نور ارزشمند و متعالی باشیم، گفت: یکی از موثرترین برنامه های فرهنگی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش راهیان نور است و اگر برنامه ریزی خوبی انجام شود. بی شک نسل شهدای گرانقدر تربیت خواهند شد.»

باستانی گفت: اگر در دهه 80 و 90 تمامی مفاهیم و آموزه های حراست برای دانش آموزان تبیین شود، بی شک در آموزش دانش آموزی در تراز انقلاب اسلامی موثر خواهد بود.

وی گفت: شهید محمد رسول رضایی دانش آموز 13 ساله ای است که در وصیت نامه خود گفته پرچم آمریکا را در تشییع جنازه من بسوزانید تا همه بدانند من استکبار ستیز و تابع ولایت فقیه هستم.

باستان افزود: اگر در دهه 80 و 90 تمامی مفاهیم و آموزه های حراست برای دانش آموزان تبیین شود، بی شک این امر در آموزش دانش آموزی در تراز انقلاب اسلامی موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید