پخش زنده مناظره فوتبال ایران و آمریکا

محمدجواد پاینده مدیر سابق روابط عمومی فدراسیون فوتبال از ایران به این برنامه پیوست. پاینده در این گفتگو که با حضور کارشناسان فوتبال ولز و آمریکا به زبان عربی برگزار شد، ابتدا درباره احتمال صعود تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی گفت: ایران برای صعود به جام جهانی رسیده است. ششمین بار و آرزوی مردم و فوتبال دوستان ایرانی صعود به مرحله دوم مسابقات است اما بین میل و توقع تفاوت وجود دارد. انتظارات و توقعات از صعود می تواند به تیم ملی فشار بیاورد در حالی که همه باید واقع بین باشیم و بدانیم در گروه بسیار سختی قرار داریم.

وی ادامه داد: حریف آسانی در این گروه وجود ندارد. اگر انگلیس را به عنوان شانس اول صعود بر اساس رنکینگ فیفا قبول کنیم، شرایط سه تیم دیگر متفاوت است و رقابت تنگاتنگی برای صعود به عنوان تیم دوم خواهند داشت.

پاینده همچنین در پاسخ به خبرنگار آمریکایی حاضر در این پخش که مدعی شد تیم کشور انگیزه زیادی برای شکست دادن ایران دارد، گفت: ما در جام حذفی سال 98 آمریکا را شکست دادیم و توانایی تکرار آن را داریم. سه امتیاز این بازی می تواند سرنوشت صعود را رقم بزند.

وی افزود: فراموش نکنیم ایران در این دوره با حضور بازیکنان بین المللی و ستاره هایی مانند طارمی تیمی باتجربه است که می توانند در یک لحظه سرنوشت بازی را تغییر دهند. عملکرد طارمی را در پورتو می بینیم و امیدواریم با این سطح آمادگی تیم ملی را تا جام جهانی همراهی کند و انشاالله به مرحله بعد صعود کنیم.

پخش زنده مناظره فوتبال ایران و آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید