پدیده برزیلی به رئال مادرید پیوست

هفته گذشته اعلام شد که رئال مادرید و پالمیراس به توافق نهایی برای آندریچ، ستاره جوان و ارزشمند برزیلی نزدیک شده اند و سرانجام امروز این انتقال رسمی شد.

پدیده برزیلی به رئال مادرید پیوست

این بازیکن 16 ساله یکی از بهترین استعدادهایی است که تا به حال از برزیل بیرون آمده است و رئال مادرید از دوران نوجوانی او را تعقیب کرده است. جانی کالافات، استعدادیاب ارشد باشگاه اسپانیایی با این بازیکن و خانواده اش در 6 ماه گذشته با رئال تماس گرفته و مذاکرات اولیه از آن زمان آغاز شده است. کالافات همچنین نقش بزرگی در جذب بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور، رودریگو و فدریکو والورده در سال‌های اخیر داشته است، اما باشگاه معتقد است آندریچ می‌تواند بهترین باشد.
چلسی و پاری سن ژرمن برای جذب آندریچ تلاش کردند، اما رئال همیشه مطمئن بود که این بازیکن می خواهد به مادرید برود.

رسمی؛  پدیده برزیلی به رئال مادرید پیوست

رئال برای نهایی شدن این انتقال منتظر پاسخ مثبت یوفا بود و امروز چراغ سبز لازم را دریافت کرد. گفته می شود که مبلغ انتقال 35 میلیون یورو + بندهای متغیر 25 میلیون یورو است. قرارداد آندریک سه ساله است (طبق قانون یوفا) و شامل یک بند تمدید سه ساله است. آندریچ تا سال 2024 نمی تواند پیراهن سفید را بپوشد زیرا قوانین فیفا نقل و انتقالات بین المللی بازیکنان زیر 18 سال را ممنوع می کند. او تا دو سال آینده در اختیار پالمیراس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید