پدیده نوظهور پرسپولیس اینگونه رونق می گیرد

پدیده نوظهور پرسپولیس اینگونه رونق می گیرد

جدایی لوکادیا از پرسپولیس شوک بزرگی به این تیم و هوادارانش وارد کرد. ستاره هلندی همچنان بهترین گلزن پرسپولیس محسوب می شود و جدایی او از آن تیم اتفاق تلخ و شیرینی بود. با این حال، خروج از لوکادیا لحظات مثبتی داشت و آن دوران اوج پدیده ای مانند محمد عمری بود.

وینگر 22 ساله پرسپولیس که محصول آکادمی این باشگاه است در این فصل خوش درخشیده و پدیده امسال پرسپولیس لقب گرفته است. عمری فصل گذشته به ندرت مورد استفاده قرار گرفت، اما هر زمان که او بازی کرد، نشان داد که بازیکنی با استعداد با آینده درخشان است. گل محمدی در این فصل بیشتر از عمری استفاده کرده و حتی از ابتدا در دیدار مقابل سپاهان در اصفهان به او بازی داد.

بعد از آن عمری بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی مورد استفاده قرار گرفت اما چند اتفاق متوالی باعث شد همه چیز برای این ستاره جوان تغییر کند و او به نوعی ورق را برگرداند. جدایی لوکادیا، مصدومیت دیابه و عالیشاه و همچنین عملکرد ضعیف عبدی و پاکدل باعث شد تا عمری جوان بار دیگر به عنوان بازیکن ثابت بازی کند. فرصتی که این بازیکن به خوبی از آن استفاده می کند و ستاره این روزهای پرسپولیس شده است نکته جالب و شاید عجیب در مورد عمری آمار او قبل و بعد از ترک لوکادیا است.

عمری قبل از جدایی ستاره هلندی که بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی بازی می کرد، 220 دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفت اما نه تنها گلی به ثمر نرساند، حتی یک شوت هم به چارچوب نداشت. بعد از رفتن لوکادیا شرایط به کلی تغییر کرد و این بازیکن جوان آمار فوق العاده خود را به جا گذاشت.

عمری در چند بازی اخیر که لوکادیا در ترکیب پرسپولیس نبود و 4 شوت به سمت دروازه داشت در مجموع 208 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد. عمری از آن 4 ضربه، 3 گل به ثمر رساند و هم اکنون در جمع گلزنان پرسپولیس در این فصل لیگ برتر قرار دارد.

عمری که از قبل به عنوان یک ستاره مطرح شده بود، در نیم فصل به یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس تبدیل می شود و قطعا یحیی گل محمدی روی ستاره جوان تیمش حساب ویژه ای باز خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید