3 پیشنهاد اروپایی برای پدیده نوظهور یحیی و پرسپولیس

3 پیشنهاد اروپایی برای پدیده نوظهور یحیی و پرسپولیس

یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل محمد عمری 22 ساله این تیم بود. عمری که پس از جدایی لوکادیا به تیم اصلی پیوسته بود با بازی های خیره کننده خود توجه ها را به خود جلب کرد و توانست به سرعت در بین هواداران پرسپولیس محبوب شود.

محمد عمری تا چند دیدار اخیر در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار داشت و یکی از افراد مورد اعتماد یحیی گل محمدی محسوب می شد که البته پس از مصدومیتی که برای این بازیکن سرعتی و تکنیکی پیش آمد، از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد. پرسپولیس اما نمی تواند. نادیده گرفتن تاثیر این بازیکن در این فصل آسان بود. عمری که پدیده این فصل پرسپولیس است، برای اولین بار در دیدار مقابل سپاهان در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و در دیدارهایی که در این فصل برای پرسپولیس انجام داد، موفق شد 4 بار برای تیمش گلزنی کند.

نکته جالب اینکه عمری 23 ساله ارومیه ای و محصول آکادمی پرسپولیس تا چندی پیش در ورزشگاه کاظمی می خوابید. با این حال او در ماه های گذشته و پس از تمدید قرارداد با پرسپولیس صاحب خانه شد و اکنون در خانه خودش زندگی می کند. همچنین قرارداد این فصل با پرسپولیس تنها 500 میلیون است. این مبلغ نیز پس از تمدید قرارداد او در سال جاری نسبت به قرارداد قبلی که زیر 100 میلیون بود، افزایش یافت.

عمری به تازگی قرارداد خود را با پرسپولیس به مدت 5 فصل تمدید کرد که مبلغ قراردادش نسبت به فصل جاری افزایش چشمگیری خواهد داشت. محمد عمری که در سال های اخیر یکی از معدود بازیکنان جوانی بوده که به تیم اصلی پرسپولیس راه پیدا کرده و توانسته بدرخشد. شنیده ایم عمری از 3 تیم اروپایی پیشنهاد دارد و این تیم ها خواهان جذب پدیده پرسپولیس در این فصل هستند. اما عمری و باشگاه پرسپولیس به این پیشنهادات پاسخی ندادند و این بازیکن همه چیز را به پایان فصل و مشخص شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ و جام حذفی موکول کرد.

عمری با پرسپولیس قرارداد دارد و قطعا باشگاه پرسپولیس به این راحتی نمی گذارد ستاره آینده این باشگاه برود. شنیدیم عمری برای جدایی از پرسپولیس باید حدود 400 هزار دلار بپردازد و سپس به جمع لژیونرها بپیوندد. مبلغی که با قیمت دلار امروز کمی بیش از 20 میلیارد تومان می شود و اگر عمری بخواهد از پرسپولیس جدا شود و به فوتبال اروپا برود باید آن پول را به باشگاه پرسپولیس بپردازد.

دیدگاهتان را بنویسید