پرتاب بلوک سیمانی در اتوبان تهران / کشتن معلم

پرتاب بلوک سیمانی در اتوبان تهران / کشتن معلم

روز جدید بررسی ها نشان داد فردی ناشناس در حاشیه بزرگراه ایستاده و در اقدامی وحشیانه به سمت خودروهای عبوری بلوک سیمانی پرتاب می کند که در این اقدام هولناک ابتدا بلوک سیمانی به راننده یک دستگاه خودرو چیبا برخورد کرده و وی را به شدت مجروح می کند. سپس بلوک بعدی معلم جوان را به قتل رساند.

فردی ناشناس در حاشیه بزرگراه ایستاد و معلمی را به طرز فجیعی کشت. عامل قتل معلم شناسایی نشده است. پرونده قتل خانم معلم در شعبه سوم دادگاه کیفری استان تهران در حال رسیدگی است.

رسیدگی به پرونده قتل معلم جوان در تهران در ساعت 7 صبح روز پنجشنبه (9 دی) در دستور کار ساسان گلامی، بازپرس ویژه قتل پایتخت قرار گرفت.

معلم 40 ساله راننده خودروی ساندرو هنگام عبور از بزرگراه نواب با بلوک سیمانی برخورد کرد و در دم جان باخت.

بررسی ها نشان داد فردی ناشناس در حاشیه بزرگراه ایستاده و در اقدامی خشونت آمیز به سمت خودروهای عبوری بلوک سیمانی پرتاب می کند که در این اقدام هولناک ابتدا بلوک سیمانی به راننده یک دستگاه خودرو چیبا برخورد کرده و وی را به شدت مجروح می کند. سپس پرتاب از بلوک بعدی معلم جوان را کشت.

سپس یک فرد ناشناس بلوک سیمانی دیگری را برای تعمیر سنگفرش در پیاده رو ریخت. وی یک دستگاه خودروی پراید را به سمت راننده پرتاب کرد و به خودروی پراید آسیب جدی وارد کرد.

عامل این جنایت شناسایی نشده است اما احتمال می رود که کارتن خواب باشد.

رصد دوربین نظارت تصویری نشان می دهد مرد جنایتکار پس از پرتاب بلوک های سیمانی به لاین دیگر بزرگراه رفته و از مرگ فرار کرده است.

بر اساس این گزارش، تحقیقات در خصوص این پرونده در شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد و شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید