پرسپولیسی ها منتظر دیدار سرنوشت ساز روزی جدید هستند

از یک سو یحیی گل محمدی ساز خبر جدایی خود را داد و از سوی دیگر زمزمه هایی مبنی بر جدایی رضا درویش از سمت مدیرعاملی پرسپولیس به گوش می رسید. درویش و کل تیم مدیریتی پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشته اند و هواداران این تیم نیز از عملکرد مدیران این باشگاه بسیار خوشحال هستند. پرسپولیس تابستان گذشته خریدهای بسیار خوبی داشت و این یکی از دلایل مهم قهرمانی قرمزها در این فصل است.

حالا دوباره فصل نقل و انتقالات شروع شده و پرسپولیس برای حضور قدرتمند در آسیا نیاز به تقویت دارد. ضمن اینکه قرارداد چند ستاره پرسپولیس به پایان رسیده است و تیم مدیریتی این تیم باید به فکر تمدید قرارداد این افراد باشد. پرسپولیس در حال حاضر یکی از بلاتکلیف ترین تیم های فوتبال ایران محسوب می شود و زمان به سرعت در حال سپری شدن است.

هواداران پرسپولیس که به شدت نگران فصل آینده تیمشان هستند، منتظر دیدار سرنوشت ساز فردا هستند، بنابراین تکلیف ماندن یا رفتن درویش در جلسه باشگاه پرسپولیس مشخص می شود و در صورت ماندن در سمت مدیرعاملی، او نیز تعیین تکلیف خواهد کرد. جایگاه یحیی گل محمدی.

هرچند به نظر می رسد فردا تغییراتی در هیات مدیره پرسپولیس رخ دهد، اما شنیده ها حاکی از آن است که رضا درویش در پرسپولیس خواهد ماند و ممکن است در این تیم به کار خود ادامه دهد. درویش که محبوبیت فوق العاده ای در بین پرسپولیسی ها دارد با ماندن در این تیم می تواند نقل و انتقالات فصل آینده را آغاز کند تا قهرمان فصل گذشته از بقیه رقبا عقب نماند.

دیدگاهتان را بنویسید