یحیی رفت؟ 6 دیدار سرنوشت ساز برای پرسپولیس

یحیی رفت؟  6 دیدار سرنوشت ساز برای پرسپولیس

پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر موفق شد با یک گل مس رفسنجان را شکست دهد تا همچنان استقلال و سپاهان را در رده سوم قرار دهد. اگرچه تعدادی از کارشناسان اعلام کردند که خطای داور تاثیر زیادی در پیروزی پرسپولیس داشت، اما این تیم برای غلبه بر استقلال و سپاهان و رسیدن به صدر جدول کار بسیار سختی دارد. با توجه به 6 بازی باقی مانده ارتش سرخ در لیگ برتر، یحیی گل محمدی باید از هر 6 بازی 18 امتیاز کسب کند تا در صورت لغزش استقلال و سپاهان به مقام اول و سپس قهرمان برسد.

پرسپولیس در هفته بیست و پنجم در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان خواهد بود و سپس در هفته بیست و ششم لیگ برتر در کرمان به مصاف مس می رود. سپس در هفته 27 قرمزها در مهمترین بازی سال به مصاف استقلال می روند. پرسپولیس پس از دربی سخت در هفته بیست و هشتم در تهران میزبان گل گهر خواهد بود. اما پرسپولیس در هفته بیست و نهم میهمان تیم پیکان است و در نهایت در آخرین هفته لیگ برتر در قائم شهر به مصاف نساجی می رود.

با توجه به اینکه پرسپولیس 4 امتیاز از صدر جدول فاصله دارد، باید در 6 هفته باقی مانده حداکثر امتیاز را کسب کند تا در صورت لغزش استقلال و استقلال به تنهایی به صدر جدول صعود کند. سپاهان. البته شاگردان گل محمدی با مروری کوتاه بر 6 دیدار گذشته 2 دیدار سخت را در پیش دارند. البته بازی این تیم در کرمان مقابل مس اصلا آسان نیست و تیم های زیادی در کرمان اذیت شدند اما اوج حساسیت در هفته بیست و هفتم و شصت و هشتم لیگ برتر است. شاگردان گل محمدی در هفته بیست و هفتم باید در دربی به مصاف استقلال بروند که برخی از هواداران پرسپولیس معتقدند گل محمدی این بار از پوسته احتیاط بیرون می آید و برای پیروزی وارد زمین می شود زیرا راهی جز شکست و سبقت ندارد. استقلال و صعود به بالای جدول در دربی نخواهد بود.

اما پرسپولیس پس از بازی با استقلال در هفته بیست و هشتم در یک دیدار سخت دیگر به مصاف گل گهر می رود، تیمی که بدون قلعه نویی یکی از تیم های خطرناک لیگ برتر است و تاکنون نتایج بدی نداشته است. و حتی ممکن است باعث تحریک تیم های رقیب شود.

دیدگاهتان را بنویسید