دیدار سرنوشت ساز در باشگاه استقلال برای یک اتفاق مهم

دیدار سرنوشت ساز در باشگاه استقلال برای یک اتفاق مهم

در روزهایی که مدیران باشگاه استقلال درگیر جذب بازیکن و تمدید ستاره های فصل گذشته خود هستند، حالا چالش نقل و انتقالات عجیب و جدیدی برای آبی ها به وجود آمده است و این چالش آزاردهنده می تواند شاهد جدایی یکی دو بازیکن جوان استقلال باشد. برای فصل جدید!

فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال اعتقاد خاصی به استفاده از بازیکنان جوان داشت و نام ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی را در فصل گذشته در لیست خود قرار داد. احمد مددی، مدیرعامل وقت آبی ها در حالی پای میز مذاکره با مدیران سایپا رفت که جلالی و صادقی با باشگاه سایپا قرارداد داشتند و ابتدا باید رضایت آنها از سوی آن باشگاه اعلام می شد. مدیران سایپا به صورت مشروط با جدایی جلالی و صادقی موافقت کردند و مقرر شد باشگاه استقلال در چند نوبت رضایت نامه این دو بازیکن جوان را پرداخت کند. آبی ها با تغییر مدیریت مواجه شدند و مصطفی آجورلو جای خود را به احمد مدی داد و مدیرعامل جدید استقلال شرایط استخدام و قیمت توافق این دو بازیکن را بررسی کرد.

ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی به صورت قرضی در قالب تفاهم نامه ای به استقلال آمدند و مهلت قسط دوم قراردادشان در پایان خرداد تعیین شد، بنابراین پس از پایان 21 لیگ و یک فصل از اینها. دو بازیکن جوان در تیم استقلال بهای توافق آنها پرداخت می شود. مدیران باشگاه استقلال دو بار در روزهای 8 و 30 خرداد ماه قسط دوم رضایتنامه بازیکنان جوان را از ترکیب خود واریز خواهند کرد اما حساب باشگاه سایپا مسدود و شماره حساب آنها تغییر کرد و باعث برگشت پول واریز شده توسط آبی ها شد. و قسط دوم حق انتقال 2 بازیکن جوان نباید به حساب خودروسازان واریز شود.

سایپایی ها پس از دریافت نکردن ترجمه از سوی مدیران استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ با استناد به توافق خود با باشگاه استقلال، حضور جلالی و صادقی در استقلال را غیرقانونی و به دلیل زیر پا گذاشتن توافقنامه اعلام کردند. این دو بازیکن جوان باید برای سایپا به میدان بروند!

مدیران حقوقی باشگاه استقلال در تلاش هستند تا با جمع آوری مدارک و مستندات، مسئولان سازمان لیگ را متقاعد کنند که در موعد مقرر وجه را واریز کنند و حساب باشگاه سایپا مسدود شود و آمادگی خود را برای واریز وجه رضایت نامه اعلام کرده اند. 2 بازیکن جوان در صورت ارائه شماره حساب باشگاه سایپا. .

فردا دیدار سرنوشت ساز مدیران استقلال و سایپا است

فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال در روزهایی که مدیران این باشگاه روند نقل و انتقالات این باشگاه را دنبال می کنند، موضوع بحث برانگیز رضایت نامه ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی را پیگیری کرد و از مدیران باشگاه سایپا خواست به این باشگاه مراجعه کنند. میز مذاکره و ضمن قبول استدلال های باشگاه استقلال از سازمان لیگ اجتناب کنید.

مدیران باشگاه سایپا درخواست آبی پوشان را پذیرفته اند و قرار است فردا (یکشنبه) جلسه ای بین مدیران باشگاه استقلال و سایپا و استقلال برگزار شود و امیدوارند با توجه به مدارکی که دارند بتوانند از حقوق خود دفاع کنند و از دو بازیکن جوان و تاثیرگذار خود دفاع کنند. برای 22 لیگ نگه می دارد. در صورت عدم پذیرش اسناد مالی بررسی شده توسط آبی پوشان و اختلاف نظر با مدیران سایپا، ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی چاره ای جز بازگشت به سایپا ندارند!

دیدگاهتان را بنویسید