امید اصلی یحیی در دربی سرنوشت ساز این ستاره پرسپولیس

امید اصلی یحیی در دربی سرنوشت ساز این ستاره پرسپولیس

مهدی ترابی علاوه بر چندین بازی بد در دیگر دیدارهایی که برای پرسپولیس انجام داد، موفق شد عملکرد خوبی داشته باشد و یکی از بهترین های پرسپولیس در این فصل به حساب می آید. برخی تصور می کردند با توجه به سه کارت ترابی و حساسیت فوق العاده دربی برای پرسپولیس، یحیی گل محمدی در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان هیچ شانسی نمی گیرد و با ترابی بازی نمی کند.

اما یحیی در بازی با نفت مسجد سلیمان 3 امتیاز را فدای دربی نکرد و چون به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم داشت، از ترابی در ترکیب اصلی خود استفاده کرد. مهدی هم نقش بسزایی در برد تیمش داشت و دو پاس گل زیبا برای رضا اسدی ارسال کرد و یکی از ستاره های پرسپولیس در بازی روز جمعه بود.

حالا ترابی با 9 پاس گل بهترین آمار را در این فصل دارد و به تنهایی در صدر جدول بهترین های لیگ برتر قرار دارد. ترابی که یکی از ارکان اصلی خط حمله پرسپولیس است معمولا در دربی ها ناموفق بوده و عملکرد خوبی ندارد. با این حال یحیی امید زیادی به درخشش ترابی در دربی پیش رو دارد و امیدوار است پنج شنبه ستاره فنی باشد. یحیی هم به خوبی می داند که اگر ترابی در دربی در فرم باشد، می تواند امید زیادی به پیروزی مقابل رقیب سنتی خود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید