پرسپولیس با این خرید مدعی قهرمانی آسیا می شود

پرسپولیس با این خرید مدعی قهرمانی آسیا می شود

پرسپولیس از گذشته های دور تا به امروز بیشتر در خط حمله بسته بود و حرف های زیادی برای گفتن داشت و در بیشتر مواقع زوج های خاطره انگیزی بود که حتی تیم ملی فوتبال هم از حضور مهاجمان قرمز به پیروزی رسید و تکیه کرد. در این مورد

چهره های شاخص تهاجمی فوتبال ایران مانند ناصر محمدهانی، فرشاد پیوس، علی دایی، علی کریمی، ادموند بزیک یا محسن خلیلی و…

آخرین ها زوج موفق علیپور و مهدی طارمی هستند و حالا ظهور زوجی احتمالاً موفق و ماهری مثل آل کثیر و زاهدی.

امضای قرارداد با شهاب زاهدی احتمال تشکیل یک زوج ایده آل جدید را افزایش می دهد و مهاجم خارجی دیگری نیز در راه است که هنوز نامش به طور قطعی مشخص نیست.

از این ترافیک جدید در خط حمله قرمزپوشان می توان به این نتیجه رسید که پرسپولیسی ها برای ماجراجویی و ماموریت جدید خود در فصل جدید به ویژه لیگ قهرمانان آسیا کاملا آماده می شوند. آنها می بینند که بهترین تاکتیک حمله است، تاکتیکی که با وجود نام های ذکر شده می تواند موثر باشد.

با این طرز تفکر، یحیی و دستیارانش به این نتیجه رسیدند که پرسپولیس، قهرمان موفق و دوبلور فصل گذشته، با تمام نقاط قوت و امتیازاتی که داشت و اگرچه مهاجمان به خوبی از هافبک ها تغذیه می شدند، اما این پرسپولیس، یک مهاجم شش دونگا کاملا آماده است.در مسابقات پیش رو می خواهید. پرسپولیس در اکثر بازی‌های اخیر تا الکثیر فاقد یک مهاجم شش دانگ ثابت و آماده بوده است.

بنابراین از تفکرات یحیی و تیمش برای آوردن مهره‌های هجومی جدید و تقویت خط حمله خود می‌توان نتیجه گرفت که پرسپولیسی‌ها به خوبی از گذشته و تاریخ خود آگاه هستند و دریافته‌اند که در طول تاریخ خود هواداران پرسپولیس بوده‌اند. همیشه تهاجمی بودند و خط حمله غنی داشتند و موفق تر بودند و هر وقت در خطوط دیگر خوب بودند عمل می کردند اما در حمله خلأ داشتند و انتظارات را برآورده نمی کردند. مشخص است که یحیی به دنبال زوج جدیدی در خط حمله خود است.

در فصل گذشته، شیخ دیاباته چندان برای آنها جذاب نبود، پریرا برزیلی که به گفته برخی از هواداران پرسپولیس بد نبود، اما به اندازه بازیکنان داخلی نبود و انتظارات آنها را برآورده نکرد، اما ناگهان در چشم ها محو شد. پرسپولیس و هواداران فوتبال و آمد و شد نداشت، اما به هر حال پرسپولیس در حذفی های لیگ و جام حذفی کاملا موفق ظاهر شد.

آنها برای حضور قدرتمندتر در فصل جدید و به ویژه رقابت با غول های آسیایی در لیگ قهرمانان آسیا باید خط حمله خود را به گونه ای مسلح و غنی کنند که تجربه تلخ فصل گذشته را نداشته باشند. خط حمله و البته به دنبال شرکا و شغل جدید هم بودند.

ظهور زوج جدیدی مانند زوج دایی-پی یا زوج موفق طارمی-علیپور در چند فصل گذشته می تواند پرسپولیس را تا حد زیادی در گلزنی در فصل جدید تضمین کند.

ناگفته نماند که این ترافیک جدید در خط حمله پرسپولیس ناخواسته به شلوغی خط هافبک آنها می انجامد و مثلاً محمد عمری با خصلت تهاجمی خود باید یک خط عقب نشینی کند یا خود به خود وحید امیری را که همیشه بدبین است. عصای یحیی در خط حمله.و در فصل آخر اکثرا الکتیر یا عبدی بود که کمی عقب تر و در خط وسط ظاهر می شود.

حالا فرض می کنیم که سعید عزت اللهی به زودی به آن خط پرمشغله خط دفاعی اضافه می شود، بنابراین با آن شرایط، برخلاف فصلی که پرسپولیس با نیمکت خالی و دستان برونکو به فینال آسیا رفت، این بار روی نیمکت پر از کار است. مهره ها

شاید روی سکه، پرسپولیس در حمله و هافبک بسیار مثمر ثمر باشد، اما از طرفی پرسپولیس روی نیمکت بسیار سازنده است که برای یحیی دغدغه ای عجیب و شیرین خواهد شد و البته اینجاست. یحیی با هنر مدیریت و تدبیرش باید به تعادل خاصی دست پیدا کند و بین نیمکت و بازیکنان داخل زمین ارتباط ایجاد کند تا بتواند مانند فصول گذشته با تدبیر خود اتحاد ارتش سرخ را به نمایش بگذارد. و می تواند به هدف برسد. حالا تیم پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری خواستار آن اتحاد است.

در پایان با ذکر این چند نکته مهم، بیش از هر چیز لازم است که ایجاد یک زوج موفق و گلزن جدید در باشگاه های بزرگی مانند پرسپولیس، علاوه بر موفقیت تیم و نتیجه خوب آن، بتواند به یک کار موثر تبدیل شود. تغذیه کننده خط حمله تیم ملی کشورمان که در آستانه رقابت ها قرار دارد تیم های حساس جام ملت ها با فاز تهاجمی غنی تر و قدرتمندتر به مصاف رقبای خود می روند.
ثانیاً اگر بازیکنان پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم خارجی هستند، تماشای چند کلیپ کافی نباشد و سرمربی باتجربه و باهوش پرسپولیس در این راستا بررسی کامل و لازم را انجام دهد تا شما این کار را انجام دهید. تجربه تلخ بیهوده بودن را تجربه نکنید اما خارجی های عزیز در باشگاه اهالی مختلف و البته پرسپولیسی ها تکرار نشوند…

نکته آخر؛ باید دید قرمزپوشان در فصل جدید تا چه اندازه در زمین هماهنگ خواهند بود و به قول فوتبالی ها در داخل مستطیل سبز جا می گیرند و پاسخ می دهند.

سر و صدا در مورد آوردن ستاره های بزرگ از زمین فوتبال یک چیز است، اما واکنش به این مهره ها و به اصطلاح، سازگاری آنها در زمین داستان دیگری است.

با تمام این اوصاف بازار نقل و انتقالات داغ همچنان ادامه دارد و باید تا آخرین لحظه منتظر ماند و دید چه اتفاقی برای تیم های لیگ برتری می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید