پرسپولیس با این خط حمله استقلال را منفجر می کند!

پس از مدت ها کشمکش بالاخره طلسم آوردن مهاجم خارجی به پرسپولیس شکست و یورگن لوکادیا مهاجم هلندی قراردادی یک ساله با پرسپولیس امضا کرد.

لوکادیا، 28 ساله، سابقه حضور در آکادمی آیندهوون را دارد و بهترین عملکرد او با همان تیم هلندی بود. او از سال 2011 تا 2018 با پیراهن این تیم در 127 بازی موفق به زدن 45 گل شد. پس از آیندهوون به برایتون انگلستان پیوست و دو بار به هوفنهایم و سینسیناتی قرض داده شد. آمار او در این دو تیم به ترتیب 4 گل در 11 و 2 گل در 26 بازی است.

لوکادیا که سابقه بازی در تمامی سطوح اصلی تیم هلندی را دارد، در جریان پیروزی 4-2 فصل گذشته تیمش مقابل بایرن مونیخ موفق شد گل دوم را از روی نقطه پنالتی برای بوخوم به ثمر برساند.

این بازیکن 186 سانتی متری که در پست وینگر و مهاجم بازی می کند در سایت معتبر نقل و انتقالات دو میلیون یورو ارزش گذاری شد. البته ذکر این نکته ضروری است که رتبه یک بازیکن ربطی به قیمت و دستمزد بازیکن ندارد و دستمزد یک بازیکن بسیار کمتر از ارزش او در بازار نقل و انتقالات است.

نکته جالب و قابل توجه ستاره جدید خط حمله پرسپولیس این است که در دوران فوتبالش گل های خوبی به تیم های بزرگ زد و به نوعی در گلزنی مقابل تیم های بزرگ خبره است. لوکادیا مقابل بایرن و دورتموند در بوندس لیگا، به فاینورد و آژاکس در هلند و مقابل آرسنال در انگلیس گلزنی کرده است و قطعا خریدی با کیفیت برای پرسپولیس محسوب می شود.

لوکادیا قطعا به اولین بازی پرسپولیس در لیگ برتر نمی رسد اما از بازی دوم که مقابل فولاد خواهد بود در دسترس خواهد بود.

این بازیکن هلندی پنالتی زن نیز محسوب می شود. او در سال های اخیر 16 بار پشت پنالتی قرار گرفت و توانست 14 ضربه را به گل تبدیل کند. در مجموع لوکادیا در 304 بازی باشگاهی موفق به ثبت 108 گل و 46 پاس گل شد.

دیدگاهتان را بنویسید