پرسپولیس به دنبال قهرمانی است; مستر خط و لوگو ستاره

پرسپولیس به دنبال قهرمانی است;  مستر خط و لوگو  ستاره

سیامک نعمتی یکی از بچه های خوب پرسپولیس در هفته های اخیر بوده است. بازیکن پرسپولیس در صد و پنجاهمین بازی خود برای این تیم موفق شد پانزدهمین گل خود را مقابل تراکتور به ثمر برساند و به پیروزی تیمش منجر شود. در مورد دیدار مقابل تراکتورسازی و همچنین شرایط این تیم برای قهرمانی در این فصل با سیامک گفتگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

بازی مقابل تراکتورسازی چطور بود؟

خب بعد از برد مهم هفته گذشته مقابل سپاهان برای ماندن در بالای جدول باید در دیدار مقابل تراکتورسازی پیروز می شدیم و خوشبختانه همین اتفاق افتاد. تراکتورسازی تیمی پرتلاش و قابل احترام است و عملکرد خوبی هم پیش روی ما داشت اما با تلاش بچه ها و کادرفنی موفق شدیم 3 امتیاز این بازی خانگی را از آن خود کنیم و به بالای جدول نزدیک شویم. به همه هواداران تبریک می گویم. فکر می کنم هیچ لذتی بالاتر از خوشحالی هواداران نیست و ما بسیار خوشحالیم که توانستیم دل آنها را شاد کنیم. در مجموع فکر می کنم تیم ما شایسته پیروزی بود و می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم.

مهدی ترابی نیز یک پنالتی را از دست داد. منظورت چیه؟

فدای سر مهدی که پنالتی را از دست داد. مهدی خیلی خوب یک پنالتی را زد و فکر می کنم این اولین پنالتی بود که در این چند سال از دست داد. ترابی فوتبالیست بسیار خوبی است و برای تیم ما بسیار مفید است.

با تساوی استقلال مقابل آلومینیوم، پرسپولیس با یک امتیاز به صدر جدول رسید. فکر می‌کنید می‌توانید در نیم فصل قهرمان شوید؟

قبلا هم گفته بودم که کاری به نتایج سایر تیم ها نداریم. باید روی بازی هایمان تمرکز کنیم و امتیاز جمع کنیم و به بالای جدول برسیم. در مورد قهرمانی نیم فصل هم باید بگویم که مهم نیست چون به قهرمان نیم فصل جایزه نمی دهند. تمام تلاش خود را می کنیم تا در پایان فصل قهرمان شویم و مانند چند فصل گذشته قهرمانی را به هواداران خود بدهیم. تیم ما بازی به بازی پیش می رود و هر چه داریم برای قهرمان شدن در پایان فصل کنار می گذاریم.

در مورد خودتان بگویید. شما این روزها خیلی آماده هستید و چند گل مهم برای پرسپولیس به ثمر رسانده اید.

خب من همیشه گفته ام که به عنوان سرباز به پرسپولیس خدمت کردم. بعد از مصدومیتی که برایم پیش آمد و چند بازی را از دست دادم، اکنون در شرایط جسمی و روحی خوبی هستم و خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم. در مورد امتیاز هم باید بگویم که توانستم تلاش همه بچه ها را به ثمر برسانم. راستش میلاد سرلک عالی بود و خیلی خوشحالم که توانستم گل بزنم و مهره مفیدی برای تیمم باشم.

داوری چطور بود؟

به نظر من خوب بود و مشکلی نداشت. پیام حیدری داور خوب و با تجربه ای است و خوب کار می کند و بدون مشکل بازی می کند.

باید در جریان ماجرای گهر بازیکن گابنی باشید که 7 امتیاز به این تیم از دست داد. همین موضوع و رای گیری اعتراض هواداران پرسپولیس را برانگیخت و حواشی زیادی را ایجاد کرد.

واقعیت این است که ما داریم کارمان را می کنیم و به این مسائل توجه نمی کنیم. نمی دانم چه اتفاقی می افتد و وظیفه من نیست که در مورد آن صحبت کنم.

بازی بعدی پرسپولیس مقابل تیم پایین یک پدیده است. در مورد این بازی چه فکر می کنی؟

می دانیم که همه مسابقات سخت است، بنابراین هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم. کاری به نتایج قبلی این تیم نداریم چون می دانیم با تمام توان و انگیزه مقابل ما قرار خواهند گرفت. با این حال باید امتیاز کامل دیدار مقابل پدیده را بگیریم و قطعا با تمام وجود به مصاف این تیم خواهیم رفت.

دیدگاهتان را بنویسید