لوگوها گاهی تامین کننده هستند. طراحی لوگو در ایران جدید است!


ساعت: 23:13
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837370

به طور کلی افرادی که برای کسب و کار خود لوگو می خواهند حاضر نیستند برای لوگو یا لوگویی که سال ها وجود دارد و از لوگوی قدیمی استفاده می کند هزینه ای بپردازند. به عنوان مثال، یک شرکت الکترونیکی دیگر نمی تواند از لوگو یا لوگوی اپل برای برند خود استفاده کند زیرا دیگر تاثیری بر مشتریان و توجه و اعتماد آنها ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ لوگو می تواند یک نماد یا یک علامت باشد علامت تجاری برای یک شرکت یا تجارت استفاده شده. یکی از دلایل استفاده از لوگو این است که لوگو تصویری کلی و مختصر از شرکت را نشان می دهد. طراحی لوگو را نیز می توان روی ست اداری انجام داد و در کسب و کار مورد نظر از آن استفاده کرد. طراحی لوگو توسط متخصصین در زمینه طراحی لوگو انجام می شود. افرادی که دوست دارند طراح لوگو رایان دیزاینرز آنها تجربه خوبی در این زمینه دارند و شما با خیال راحت می توانید این مهم را به این افراد بسپارید. طراحی لوگو در صورتی که روی کسب و کار تاثیر بگذارد و نتایج خوبی به همراه داشته باشد که تاثیر فوری و قوی بر روی مخاطب داشته باشد. و به خوبی می تواند توجه مخاطب را جلب کند. ضمناً طراحی لوگو یا لوگو باید به گونه ای باشد که بدون هیچ توضیحی قابل توضیح باشد مخاطب شفاف باید در کمال سادگی طراحی شده و تازه باشد و تکراری نباشد و به هیچ وجه شبیه لوگوها و لوگوهای دیگر نباشد.


مثال مثال:

به طور کلی افرادی که برای کسب و کار خود لوگو می خواهند حاضر نیستند برای لوگو یا لوگویی که سال ها وجود دارد و از لوگوی قدیمی استفاده می کند هزینه ای بپردازند. به عنوان مثال، یک شرکت الکترونیکی دیگر نمی تواند از لوگو یا لوگوی اپل برای برند خود استفاده کند زیرا دیگر تاثیری بر مشتریان و توجه و اعتماد آنها ندارد.

انواع لوگو و لوگو

لوگوها را می توان به چند دسته تقسیم کرد مانند

  • لوگوهای تایپوگرافی یا نوشتاری
  • پیکتوگرام ها یا آرم هایی که هر دو را ترکیب می کنند
  • ترکیبی از پیام ها و شعارها

ارائه انواع لوگو

  • علامت شاخص
  • علامت نمادین
  • علامت نمادین


انواع لوگو در رایان دیزاین

تاثیر لوگو بر فروش کسب و کار

بیش از 70 درصد تبلیغات بر روی لوگوهای تجاری ساخته می شوند. استفاده از لوگو و لوگو تاثیر زیادی در کسب و کار و فروش محصول دارد. اما برخی از شرکت ها که قیمت مناسب و کیفیت بالایی دارند اما لوگوی خود را ندارند. ضمن اینکه شناخت کسب و کار و فروش محصول با شناخت لوگوی این کسب و کار بسیار موثرتر خواهد بود. طراحی لوگو به اندازه تولید تیزرهای تبلیغاتی اهمیت دارد. یکی از معانی بزرگ طراحی لوگو، نشان دادن حرفه ای بودن کسب و کار است. برای نشان دادن جدیت خود در کسب و کار و در نتیجه جلب اعتماد مشتریان نسبت به خدمات شرکت می توانید از لوگوی خاص استفاده کنید. یکی دیگر از مزایای بزرگ طراحی لوگو جذب مشتریان جدید است. در واقع اگر محصول تولیدی یا بسته بندی آن دارای لوگو یا لوگوی خاصی باشد، مشتری جدید به محصولات و محصولات شما اعتماد بیشتری خواهد کرد و این امر باعث فروش بیشتر محصول شما می شود.

از لوگو استفاده کنید

لوگو را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد، مانند

  • رسانه های اجتماعی
  • برنامه های کاربردی
  • سند رسمی
  • پوستر
  • بروشور
  • نقاشی یا کاغذ دیواری
  • بنرهای ایستاده

نکاتی که در هنگام سفارش طراحی لوگو باید رعایت کنید

طراحی لوگو توسط یک شرکت طراحی لوگو انجام می شود شرکت های زیادی در زمینه طراحی لوگو فعالیت می کنند. همچنین افرادی در این شرکت ها هستند که به عنوان طراح لوگو فعالیت می کنند که در طراحی لوگو تخصص دارند. شما باید انتخاب کنید شرکت طراحی لوگو انجام دادن سفارش طراحی لوگو و لوگو به نکات مهم توجه می کند.

1- بررسی سابقه شرکت

2. درباره شرکت و طراحان گرافیک آن تحقیق کنید

در مورد شهرت شرکت بپرسید

4- نظرات و نقدهای مشتریان قبلی شرکت را بررسی کنید

5. برای انتخاب شرکت با یک متخصص مشورت کنید

6- تیم تخصصی که شرکت برای کار شما دارد تحقیق کنید و تجربه آنها را بررسی کنید.


طراحی لوگو

ما خدمات رایان تار را ارائه می دهیم


Ryan Tarh یک آژانس بازاریابی دیجیتال با تجربه گسترده در طراحی لوگو و لوگو و تیمی از متخصصان در طراحی لوگو است. و دارای لوگو می باشد.

شما می توانید این تیم را انتخاب کنید سفارش طراحی لوگو و لوگوی آنلاین داشته باشید تا با پرکردن فرم های مناسب، مشاوران تیم رایان دیزاین با شما تماس گرفته و مراحل بعدی را توضیح دهند. تیم رایان نیز برای جلب رضایت مشتریان قیمت ها و تعرفه های خود را تا حد امکان کاهش داده است. البته قیمت پایین این تیم تاثیری در کیفیت کار آنها ندارد و کارشان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

نحوه سفارش طراحی لوگو و لوگو


نحوه سفارش لوگو یا استفاده از لوگوها بسیار آسان است. شما می توانید این طرح ها را در یک کیت اداری تجاری طراحی کنید. برای انجام این کار، باید کار خود را به یک تیم متخصص بسپارید. تیمی که یک طراح لوگو مجرب برای سفارش طراحی دارد. لوگو و لوگو باید مراحل زیر را دنبال کنید

1- ثبت نام در سایت: در این مرحله در سایت مورد نظر خود ثبت نام می کنید

2- ثبت سفارش آنلاین: در این مرحله اطلاعاتی مانند متن، رنگ، نوع لوگو، عناصر به کار رفته در لوگو و … را در فرم ثبت می کنید.

3- طراحی اتود: در این مرحله طراح لوگو طبق سفارش ما شروع به طراحی می کند

4- بررسی طرح ها و درخواست اصلاحات: اتودهای طراحی شده برای شما از طریق سامانه پشتیبانی ارسال خواهد شد. طرح مورد نظر را انتخاب کرده و دوباره با اصلاحات ارسال کنید

5- تحویل لوگو: در این مرحله طرح شما با توجه به اصلاحاتی که گفتید برای شما ارسال می شود.

سوالات متداول در مورد طراحی لوگو

1- آیا روش سفارش آنلاین لوگو باعث کاهش دریافتی می شود؟

خیر، سفارش آنلاین فقط باعث صرفه جویی در زمان می شود و تاثیری در کیفیت ندارد.

2- آیا در انتخاب شرکت طراحی لوگو به نکات خاصی توجه کردید؟

بله، شرکتی که انتخاب می کنید باید ویژگی های مهمی داشته باشد تا یک برنامه خوب برای شما ایجاد کند. البته طرح شما نباید تکرار شود.

3- آیا لوگو بر فروش و پیشرفت کسب و کار تاثیر دارد؟

بله، انتخاب یک لوگوی خوب می تواند باعث افزایش کسب و کار و محبوبیت محصول شما و در نتیجه افزایش فروش محصول شما شود.

نتیجه

طراحی لوگو برای درک بهتر هر کسب و کار و محصول و همچنین برای جلب اعتماد مشتریان ضروری است. به همین دلیل است که یک کسب و کار خوب که می خواهد رشد کند باید یک لوگوی خاص داشته باشد تا بتواند برند خود را بسازد. طراحی لوگو باید توسط شرکت های طراحی لوگو و متخصصین انجام شود و در انتخاب شرکت به نکات مهمی توجه کنید. برای داشتن لوگو یا لوگوی باکیفیت برای کسب و کار خود و تبلیغ کسب و کار خود می توانید با تیم رایان دیزاین برای مشاوره رایگان سفارش طراحی لوگو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید