واکنش ایران اینترنشنال به بازی رایانه ای شهید حاج قاسم سلیمانی / 7 ساعت گیم پلی طراحی شده با گرافیک خیره کننده

ساعت: 13:53
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781045

رئیس متن سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به اینکه ساخت این بازی واکنش های مختلفی را از سوی رسانه های بین المللی از جمله ایران اینترنشنال برانگیخته است، گفت: با وجود این واکنش ها به سرعت و همزمان با تعطیلی پیش رفتیم. رویداد سوم: «بسیج این بازی را فاش خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی جعفری مسئول متن سازمان فضای مجازی بسیج صبح امروز در نشست خبری سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال در فضای مجازی، با اشاره به اینکه بازی شهید حاج قاسم سلیمانی در نقش فرمانده مقاومت، حصر آمرلی را شکست. ایراک : 40 کارشناس انیمیشن و فیلمنامه نویسان سعی کردند اثری باشکوه توسط سردار حاج قاسم سلیمانی در آنها طراحی کنند.

وی افزود: ساخت این بازی رایانه ای 2 سال به طول انجامید که در مجموع 7 ساعت گیم پلی دارد و مخاطبان در روند اجرای این بازی با گرافیک خیره کننده ای مواجه خواهند شد.

جعفری با اشاره به اینکه بازی Commander Resistance اولین قسمت از بازی Commander on the Resistance است، ادامه داد: قسمت های زیر از این بازی تولید می شود که شامل موضوعات مختلفی در حوزه مقاومت است.

رئیس متن سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به اینکه ساخت این بازی واکنش های مختلفی را از سوی رسانه های بین المللی از جمله ایران اینترنشنال برانگیخته است، تاکید کرد: با وجود این واکنش ها به سرعت و در عین حال به سمت تعطیلی راه پیش رفته ایم. سوم ما رویداد بسیج این بازی را فاش خواهیم کرد.

جعفری خاطرنشان کرد: در پی رونمایی از بازی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، رونمایی رسمی این بازی بلافاصله قبل از تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید