پرسپولیس و فرار از خطر به نام علی علیپور!

چندی پیش کمیسیون استیناف رای قطعی خود را در خصوص شکایت علی علیپور از باشگاه پرسپولیس صادر کرد که بر این اساس قرمزها به پرداخت 901 میلیون تومان به این بازیکن محکوم شدند.

پس از صدور این حکم، مدیران حقوقی باشگاه پرسپولیس مدعی سازش با مهاجم سابق این تیم شدند اما در نهایت توافقی صورت نگرفت و حتی وکیل این بازیکن علاوه بر رد هرگونه ملاقات و توافقی. با مدیران باشگاه پرسپولیس، آنها را تهدید به درخواست تجدیدنظر برای صدور مجوز حرفه ای برای این باشگاه کرد.

در حالی که باشگاه پرسپولیس تلاش می کرد تا با وقت گرفتن از این پرونده مشکلی برای مجوز حرفه ای سرخ پوشان در آسیا ایجاد نکند، اما اقدام قانونی وکیل علیپور باعث شد تا رضا درویش و همکارانش به دنبال راه حل دیگری برای جلوگیری از یک مشکل باشند. چالش جدید

همانطور که مشخص است در تسویه حساب پرسپولیس و مهاجم سابقش طلاب علیپور یک چک به او پرداخت و او نیز با بسته شدن پرونده موافقت کرد. بدین ترتیب در صورت تایید توافقنامه مذکور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خطری برای اخذ مجوز حرفه ای در این حوزه از باشگاه پرسپولیس وجود نخواهد داشت.

ماجرای طلب علی علیپور به فصل آخر قراردادش با پرسپولیس برمی گردد که در توافقی با باشگاه پرسپولیس قراردادش را به حدود 1.6 میلیارد تومان رساند. البته این رقمی است که با آپشن در اختیار مهاجم پرسپولیس قرار گرفت و پس از قهرمانی در لیگ برتر و رسیدن به حد نصاب تعداد بازی و گل به این رقم رسید.

اما مدیران وقت باشگاه پرسپولیس (مهدی رسول پناه) حدود 700 میلیون تومان از قرارداد او را پرداخت کردند تا علیپور برای گرفتن 900 میلیون تومان باقی مانده به سراغ مدیران باشگاه پرسپولیس رفت. اما به مهاجم پرسپولیس گفتند که برای دریافت این مبلغ باید استیناف کند و پس از صدور حکم، طلبش پرداخت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید