پرش بسکتبال جام ملت های آسیا با تحقیر ژاپن/ شمشیر سامورایی بالاخره می شکند!


ساعت: 16:43
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883848

دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و ژاپن با برتری مقتدرانه آسمان خراش های ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های ملی بسکتبال ایران و ژاپن از ساعت 15 امروز (یکشنبه – 5 تیرماه) در دیدار نهایی مرحله گروهی رقابت های بسکتبال جام ملت های آسیا 2022 اندونزی به مصاف یکدیگر رفتند.

آسمان خراش های ایران که در 2 دیدار اخیر خود در این دوره از رقابت ها از سد حریفانی چون سوریه و قزاقستان گذشتند و نتایج قاطع و محکمی را به ثبت رساندند، با روحیه بالا برای کسب عنوان قهرمانی و صعود مستقیم به مرحله یک چهارم نهایی به مصاف چشمه خراش رفتند. مرحله جام ملت های آسیا

در کوارتر اول این شاگردان سعید ارمغانی بودند که با درخشش و برنامه بازی خود امتیاز 27 بر 24 را روی تابلوی سالن ثبت کردند و در ادامه همین روند در کوارتر دوم به امتیاز 21 بر 10 رسیدند. حریف را تحقیر کردند، اختلاف امتیاز خوبی داشتند، نیمه اول را خلق کردند و با آرامش به پایان رساندند.

کوارتر سوم نیز همانند کوارتر دوم طی شد و پسران قدبلند ایران با نتیجه 20 بر 12 از حریف پیش افتادند تا خیال ایرانی ها برای پیروزی مقابل این رقیب همیشگی تقریبا راحت شود. در کوارتر پایانی با دادن زمین به بازیکنان جوان و کاهش فشار از خط حمله، نتیجه 30 بر 20 به سود ژاپنی ها پیش رفت و بازی با نتیجه 88 بر 76 به سود ایران به پایان رسید.

همانند بازی های گذشته باز هم بهنام چهری گارد 27 ساله تیم ملی بسکتبال کشورمان نقش ارزنده و غیرقابل انکاری در کسب این پیروزی با اختلاف 20 امتیاز داشت. کاپیتان حدادی با 21 امتیاز بهترین گلزن منطقه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید