پرویز هالگی سرپرست استانداری زنجان شد

ساعت: 18:08
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782076

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان زنجان به منظور تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان تشکیل و ضمن ارزیابی زحمات 4 ساله رضا عسگری در سیمای استاندار زنجان، پرویز هالگی به عنوان استاندار زنجان معرفی شد. سرپرست استانداری زنجان .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; رضا عسگری استاندار سابق زنجان امروز در جلسه شورای شهر زنجان گفت: از ابتدا به گونه ای طراحی شده بود که هماهنگ کننده و دنبال کننده مناسبی از سیاست های کلان دولت در سطح شهر باشد و بتواند کارهای خود را انجام دهد. کار.

وی با اشاره به موفقیت دانش آموزان زنجانی در کنکور سراسری امسال گفت: این مهم با همت دانش آموزان و خانواده های آنان محقق شد اما آموزش و پرورش نیز برای کسب این نتایج برنامه ریزی و تلاش لازم را داشت.

عسگری افزود: موفقیت 6 دانش آموز زنجانی در مسابقات علمی نشان دهنده هدف گذاری درست و هدایت صحیح دانش آموزان است.

استاندار سابق زنجان با بیان اینکه در بیش از 40 سال عمر جمهوری اسلامی دستاوردهای خوبی را شاهد بوده ایم، گفت: این مسیر خدمت رسانی ادامه خواهد داشت و مردم از ما انتظار دارند که صادقانه خدمت کنیم و عملکرد را در عرصه های مختلف ارتقا دهیم و واکنش مناسب نشان دهیم. . بیایید شرایط را برآورده کنیم و چاره دیگری برای توسعه نداشته باشیم، که این زمان باید با قدرت ادامه یابد.

وی گفت: همه این دستاوردها جز با مدیرانی با روحیه جهادی و انقلابی میسر نشد، لذا همه مدیران اخلاص تمام تلاش خود را به کار گرفتند و در 4 سال گذشته مدیران شهرستان زنجان به صورت شبانه روزی تلاش کردند.

عسگری با بیان اینکه همه این دستاوردها و تلاش ها در حالی بود که در شرایط سخت مالی قرار داشتیم، گفت: با تعامل و هماهنگی مدیران، اعضای شورای تامین شهرستان، قوه قضائیه و لشکری ​​در بخش های مختلف موفق به انجام امور شدیم. با اعتماد به نفس. بیایید دنبال کنیم.

استاندار سابق زنجان گفت: ارتش با تمام امکانات و تجهیزات خود به مدیریت بیماری کرونا کمک کرده است و زمانی که طرح شهید سلیمانی در کشور آغاز شد دو هفته پیش جلسات هماهنگی در زنجان برگزار شد و برنامه ریزی ها در زنجان نیز در همین راستا بود. طرح شهید این سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه همدلی و هماهنگی زمینه را برای حرکت به جلو فراهم کرده است، گفت: حمایت های استانداران گذشته و معاونان سابق و فعلی و مدیران دستگاه های اجرایی استان ها و مدیران کل ستادی مناطق و رسانه ملی و رسانه ها دست به دست هم داده اند. ابراز مهربانی و محبت مردم

پرویز هالگی سرپرست جدید استانداری زنجان نیز در این نشست گفت: نادیده گرفته می شود.

وی با بیان اینکه مرکز استان به نوعی تنه استان است، گفت: لطفا از این لحظه غافل نشوید و قوی ترین مدیران را در مرکز استان قرار دهید.

خالقی با بیان اینکه تمرکز بر مدیران شهری باید دفتر اول استان در ارائه عملکرد مقایسه ای باشد، گفت: مدیران شهری مرکز استان باید از نظر اعتباری و جمعیتی با مدیران مرکز 30 استان مقایسه شوند. به مدیران ارائه خواهد شد.

سرپرست بخشداری زنجان با بیان اینکه گفته می شود بنده سخت گیر هستم در حالی که اینطور نیست، گفت: قبول ندارم استاندار منتظر کارت بماند و فقط کاری را که روی کارت آمده انجام دهد.

وی افزود: بنده حاشیه نشین نیستم و از حاشیه نشینان به شدت دوری می کنم و معتقدم مدیرعامل باید حاشیه نشینان را رها کند و برای خدمت به مردم تمام تلاش خود را بکند.

محسن سهندی فرمانده سپاه زنجان نیز در این دیدار گفت: در طول 4 سال نکات مثبت و قابل توجهی در شهرستان وجود داشته است که شاید مهمترین موضوع و لحظه قابل اعتماد در زمان استانداری آقای عسگری، اتفاق نظر و اتفاق نظر است. همدلی مثال زدنی در سطح شورای اداری.» و شورای تامین شهر بود.

وی گفت: با وجود مشکلاتی که در کشور، استان و شهرستان وجود دارد مسائل مختلفی به ویژه در مناطق کم برخوردار و روستاها و مناطق فقیرنشین پیگیری شده است.

سهندی با اشاره به پیگیری مشکلات قشر مستضعف توسط سپاه ناحیه زنجان با کمک بسیج، خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته در کمترین زمان ممکن نتایج خوبی حاصل می شود.

امیر سرتیپ واعظ خلبان و جانباز جنگ تحمیلی نیز در این نشست گفت: از مدیران خواهش می کنم که جناحی عمل نکنند چرا که عملکرد آنها را مردم در بطن نظام می نویسند نه جناحی. ما باید به فرموده رهبر معظم انقلاب عمل کنیم.»

سید محمود موسوی رئیس اتاق اصناف زنجان نیز گفت: در سال های 1396 و 1400

وی گفت: از این رو انتظار می رود در استان زنجان توجه بیشتری شود و مشکلاتی از جمله محیط زیست و بلوک های سرب روی برطرف شود.

عسگر نجاری دبیر اجرایی خانه کارگر زنجان نیز گفت: جذب سرمایه گذار از اولویت هایی است که بیش از گذشته نیازمند توجه است.

وی افزود: احیای صنایع تعطیل، تمرکز بر صنعت گردشگری و ناهنجاری های مرتبط با تورم و بیکاری از اولویت های بعدی است که امیدواریم برای رفع مشکلات و رونق بیشتر به سمت دولت جدید حرکت کنیم.

نیجری با بیان اینکه خانه کارگر استان زنجان بیش از 15 هزار عضو دارد، خاطرنشان کرد: خانه کارگر ظرفیتی است و خدمات ارزنده ای به جامعه کارگری ارائه می کند که امیدواریم در این زمینه هم افزایی لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید