استانداری کهگیلویه/ ادامه بلاتکلیفی مدیریت شهری با سرپرست بعد از 5 ماه!


ساعت: 08:28
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881830

با گذشت بیش از 5 ماه از معرفی استاندار کهگیلویه به عنوان ناظر، همچنان بدون استاندار و ناظر اداره می شود و این زیبایی یک دولت مردمی و انقلابی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، با گذشت بیش از 5 ماه از معارفه استاندار کهگیلویه به عنوان سرپرست، این بخشداری همچنان با سرپرست بدون فرماندار اداره می شود.

در 28 دی ماه 1400 احمدزاده فرماندار کهگیلویه و بویار احمد عبدالعزیز موسوی را به عنوان سرپرست فرمانداری کهگیلویه منصوب کردند و از آن تاریخ این بخشداری توسط بخشدار اداره شد.

بسیاری از مردم شهرستان از این روند گلایه دارند که چرا فرمانداری شهرستان کهگیلویه بیش از 5 ماه است که توسط سرپرست اداره می شود و آیا این تخلف و خلاف قانون نیست؟ آیا انتصاب فرماندار بی توجهی به حقوق قانونی بیش از 130 هزار نفر از ساکنان این شهرستان نیست؟

با وجود گذشت چند ماه از آغاز به کار دولت سیزدهم و تاخیر در معارفه فرمانداری این شهرستان، همچنان توسط ناظر اداره می شود و باید منتظر ماند و دید که آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان فرماندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سرپرست اداره می شود. مقام ارشد دولت علت عدم انتصاب استاندار کهگیلویه را به مردم اعلام می کند و یا مانند گذشته مسئولیت خواهد داشت یا سکوت می کند.

با توجه به روند طولانی انتخاب استاندار کهگیلویه و بلاتکلیف بودن این مکان مهم در شهری که هر روز بر شدت مشکلات آن افزوده می شود و توجه ویژه مقامات بالاتر را می طلبد، اکنون این سوال مطرح می شود که دلیل این امر چیست؟ تصمیم مدیری از وزارت کشور برای این مدت زمان زیادی گذشت و چرا مشخص نیست که آیا نقش سرپرست باید بماند یا برود!

چرا فرمانداری شهرستان کوگیلویه باید بعد از 5 ماه توسط سرپرست اداره شود، از وزیر کشور و فرماندار درخواست می شود هر چه سریعتر فرماندار این بخش را تعیین کنند زیرا مدیریت فرمانداری کوگیلویه توسط سرپرست نماینده مردمی نیست. و قدرت انقلابی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید