سرپرست جدید بازرسی استانداری قزوین معرفی شد



علی شعبانی در این مراسم گفت: وظیفه اداره کل بازرسی پیشگیری از تخلفات و فساد در دستگاه های اجرایی است و به طور کلی نهادهایی مانند این سازمان وظیفه حفاظت و دفاع از نظام را دارند.

وی با بیان اینکه معضل فساد در خدمات عمومی در دنیا وجود دارد، تصریح کرد: همکاران ما اگرچه به صورت شبانه روزی وظایف خود را انجام می دهند اما با مشکلاتی مواجه هستند که مهم ترین آن کمبود نیروی انسانی است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: نقص قوانین و مقررات یکی دیگر از موانع نهادهای راستی آزمایی و نظارتی است که نمایندگان این موضوع باید در مجلس پیگیری کنند.

شعبانی تصریح کرد: مورد بعدی عدم بازدارندگی قوانین است که اجرای قانون زمان و نیروی انسانی می طلبد اما در نهایت می بینیم که اثر قابل توجهی ندارد.

وی بیان کرد: اگر حراست به درستی کار خود را انجام دهد دیگر کار بررسی نمی شود بنابراین باید به سمتی برویم که این قسمت از اداره وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

این مقام مسئول بیان کرد: بی شک مدیر حراست می تواند در پیشگیری از تخلفات و مفاسد بسیار موثر باشد به همین دلیل از حراست می خواهد که نقش خود را به خوبی انجام دهند.


7f670173 e056 465a 981e 9908f06c634c خبر خاکستری



در ادامه این مراسم محمدمهدی اعلایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تلاش دشمن برای بی نتیجه ماندن نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دستگاه های فرافکنی نظام سلطه با تمرکز بر برخی مسائل و بزرگ نمایی برخی نقاط ضعف در ذهن جامعه و غفلت او تلاش می کند مردم را به این باور برساند که اداره نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اداره کشور کارآمد نیست.

وی افزود: افرادی که دانش لازم از اقتصاد را دارند می دانند که نحوه تصمیم گیری های خاص در حوزه اقتصاد می تواند یک کشور را درگیر مسائل سیاسی کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: به عنوان مثال تصمیمات اتخاذ شده در خصوص ارز 4200 تومانی و توزیع آن و همچنین مشکلاتی که در جهت دهی یارانه ها در مقاطع مختلف و در حوزه های مختلف به وجود آمد، زمینه سوء استفاده دشمن را فراهم کرد.

وی ادامه داد: میزان فسادی که در دستگاه اجرایی کشور وجود دارد با آنچه در ذهن مردم کاشته شده قابل مقایسه نیست، اما نحوه بیان و مدیریت این موارد در واقع خلاف جهتی است که باید داشته باشد. قرار بود ساخته شود..


9748444e 2bd1 4813 b81c 7cb15ca9b687 خبر خاکستری



استاندار قزوین با اشاره به موضوع تخلفات در فولاد مبارکه گفت: بر اساس دستور مقام معظم رهبری دقت لازم برای بررسی نتایج بررسی ها و بررسی ها در امور امنیتی و قضایی صورت گیرد تا موجب سردرگمی نشود. همانطور که موضوع تخصیص 93 هزار میلیارد تومان فولاد مبارکه باعث واگرایی نمایندگان مجلس با جریان های مدیریتی گروه های مختلف شد.

علایی اذعان داشت: یکی از رسالت های اصلی نهادهای نظارتی و نظارتی در کشور دقت و درایت در افشای مشکلات است، شاید آثار منفی مطرح شدن برخی مفاسد اثبات شده بسیار بیشتر از دستاوردها در برخورد با اینها باشد. مشکلات..

وی تصریح کرد: آنچه که باید در نظر داشت این است که مردم بر این باورند که دستگاه نظارتی در کشور مواظب است که فساد نگذارد.

استاندار قزوین ادامه داد: خوشبختانه در فضای فعلی همکاری و هماهنگی خوبی بین قوا در سطح استانی و کشوری وجود دارد و امیدواریم در میان امواج طوفانی که از سوی دشمن برمی‌خیزد و مشکلات و مسائلی که وجود دارد. ناعادلانه به ما تحمیل شده اند، ما موفق خواهیم شد که کشور را به بهترین نحو در راه حکومت حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا برخلاف میل دشمن از اقدامات مختلف برای القای ناکارآمدی در دولت استفاده کنیم. بیایید قابلیت ها و کارایی را افزایش دهیم.


115e0e0d 100f 4f50 bda6 5cd7c57700c9 خبر خاکستری



در ادامه سعید اقبالی، بازرس جدید استان قزوین اظهار داشت: بر اساس اصل 174 قانون اساسی نظارت بر حسن جریان امور و حسن اجرای قوانین در دستگاه های اجرایی بر عهده سازمان بازرسی کل کشور است.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم درگاه های فساد را شناسایی کرده و با آسیب شناسی همه جانبه نهادهای اداری و سایر موارد برای رفع آنها تلاش کنیم.

بازرس جدید استان قزوین با بیان اینکه پیشگیری از تخلفات و جرایم در دستور کار سازمان بازرسی کل استان قزوین قرار خواهد گرفت، گفت: اولویت اول سازمان بازرسی کل کشور حفاظت و تعامل با مدیران است اما در صورت وجود از تخلفات و جنایات، به کسی آسیب نرسانید. قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

اقبالی تصریح کرد: بر اساس دستور مقام معظم رهبری و رئیس سازمان بازرسی کل کشور قانون رئیس سخنرانی متعلق به ماست، بنابراین سعی می کنیم به مشکلات بزرگی که در شاه سازمان وجود دارد توجه کنیم. و با توجه به منویات رهبر انقلاب، با رفع موانع، از تولید و سرمایه گذاری حمایت خواهیم کرد.

وی در پایان بر توجه به نظارت سیستمی تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در دستور کار قرار دارد و به خبرنگاران در قبال فساد پاداش خواهیم داد.


654447c3 e717 45ae 8b39 216734dcb000 خبر خاکستری

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات عبدالله آقا علیخانی، سید اقبالی به عنوان بازرس جدید استانداری قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید