پسر مدیرعامل بیمه دانا ایران را ترک کرد، آیا پدرش هم می رود؟

پسر مدیرعامل بیمه دانا ایران را ترک کرد، آیا پدرش هم می رود؟

روز جدید خبرهای رسیده به رویداد 24 حاکی از مهاجرت فرزند رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا از ایران است. آیا حکم رئیس جمهور مبنی بر «اگر پسر برود پدر برود» شامل او می شود و جعفری با پست خود خداحافظی می کند؟

رویداد۲۴ بیمه‌گرانی که وظیفه ذاتی آنها حفاظت از دارایی‌ها و دارایی‌های مردم در برابر همه خطرات است، طبیعتاً نباید در معرض خطرات غیرقابل بیمه قرار گیرند. در صورتی که ریسک مهاجرت از وطن مدیران یکی از ریسک هایی است که نمی توان آن را بیمه کرد!

هنوز چند روزی از مخالفت رئیس جمهور با مهاجرت پسر یکی از معاونان وزیر توسط دبیر شورای اطلاع رسانی دولت نگذشته است که جمله «اگر پسر برود پدر می رود» در بین مردم رواج پیدا کرده است. عمومی. ظاهرا این موضوع به انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور نیز کشیده شده است و گزارش برخی رسانه های نزدیک به دولت حاکی از بازگشت حمیدرضازاده، پسر خزعلی به ایران است.

آنچه اهمیت این داستان را دو چندان می کند این است که مردم می پرسند چرا مقامات دولتی که مردم را به ماندن در کشور تشویق می کنند و برای بهبود وطن خود تلاش می کنند باید فرزندان خود را برای ادامه تحصیل، کار یا زندگی به کشورهای دیگر بفرستند؟ ?

یکی از سران دولت در تازه‌ترین اظهارنظر رئیس‌جمهور اعلام کرد که «به هر مدیری که خود یا فرزندانش در خارج از کشور اقامت داشته باشد، تنها دو ماه فرصت داده می‌شود تا برگردند یا سلب تابعیت کنند». وی گفت: مدیرانی که ظرف دو ماه اقدام لازم را انجام نمی دهند با مسئولیت مدیریتی خداحافظی کنند.

در طول تاریخ «والدین و فرزندان» صنعت بیمه نیز در امان نبود. خبرها حاکی از آن است که فرزند رضا جعفری مدیرعامل فعلی بیمه دانا برای تحصیل از ایران مهاجرت کرده است.

حال باید دید آیا بیمه مرکزی به عنوان ناظر نمونه هایی مانند رضا جعفری مدیرعامل فعلی شرکت بیمه دانا یا سایر مدیران صنعت بیمه را که با تهدید مهاجرت مواجه هستند کنترل می کند؟ آیا طبق دستور رئیس جمهور پس از خروج پسر «جعفری» از ایران، «جعفری» پدر نیز از سمت خود کناره گیری می کند؟

دیدگاهتان را بنویسید