قتل پسر 9 ساله توسط پدرش

قتل پسر 9 ساله توسط پدرش

روز جدید : دادستان بردشایر از دستگیری قاتل کودک 9 ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: آسیب های اجتماعی، اعتیاد و عدم کنترل خشم پدر منجر به مرگ این کودک 9 ساله شد.

افشین صالحی نژاد با تاکید بر اینکه پرونده قتل به صورت ویژه و فوق العاده رسیدگی می شود، افزود: بامداد دوم اردیبهشت ماه در پی گزارشی مبنی بر مرگ مشکوک کودک 9 ساله در این شهرستان، بازپرس ویژه رسیدگی به این پرونده انجام شد. بلافاصله با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی و پزشکی قانونی و با توجه به اینکه تحقیقات اولیه بازپرس و شواهد موجود حاکی از وقوع جنایت است، بلافاصله تحقیقات جنایی و بازجویی های اولیه آغاز و در تحقیقات مشخص شد کودک به دست پدرش کشته شد که بلافاصله برای متهم دستور بازداشت صادر شد.

قاضی ادامه داد: با توجه به جدایی والدین کودک و مشکلات ایجاد شده برای کودکان و همچنین عدم کنترل خشم و اعتیاد متهم، وی به طرز فجیعی مقتول را مورد ضرب و شتم قرار داد و به شدت به بدن و سر یک نفر ضربه زد. پسر 9 ساله. که در نهایت منجر به مرگ او شد.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد، افزود: وی حکم خود را اعلام کرد و گفت قصد کشتن وی را نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید