پشت صحنه اقدام عجیب مهاجم تیم ملی اسپانیا

پشت صحنه اقدام عجیب مهاجم تیم ملی اسپانیا

تیم ملی اسپانیا شب گذشته در دیداری دشوار با گل دقیقه 86 آلوارو موراتا سوئد را شکست داد و به رده بندی مستقیم جام جهانی دست یافت. اما آلوارو موراتا پس از یادداشت و نشان دادن یک ستاره کاغذی و طلایی که در واقع نمادی از مبارزه کودکان بیمار با شرایط سخت در سنین پایین است، جلوی دوربین رفت.

میگوئل آنجل، پسری از مالاگا و یکی از اعضای بنیاد آرزوی کوچک، ستاره طلایی را به موراتا هدیه داد. هدف این بنیاد تشویق کودکان بیمار به تحقق رویاهای خود و تحمل بیشتر در برابر بیماری است. میگل کینگل به موراتا گفت که ستاره طلا برای او شانس آورده و به او در گلزنی در این مسابقه کمک خواهد کرد. مورا نیز پس از به ثمر رساندن گل تعیین کننده جام جهانی لاروخا، گل خود را به میگل بعد از نگل تقدیم کرد.

آلوارو موراتا پس از پایان بازی گفت: ما با هم دوران سختی داشتیم، اما این خبر خوبی برای همه است. البته نباید زیاد جشن بگیریم چون اسپانیا باید در تمام جام های جهانی حضور داشته باشد و ما متعلق به این مسابقات هستیم. بازی در مقابل تیم هایی با دفاع خوب و سازمان دهی شده بسیار سخت است.

باید به جام جهانی می رسیدم و برنده می شدم. البته همه ما به این صعود نیاز داشتیم، گروه بزرگی هستیم و شایسته حضور در جام جهانی هستیم. حالا باید سخت کار کنیم تا شانس درخشش در جام جهانی را داشته باشیم. ما همه با هم رنج می‌بریم و شکست خوردن برای ما سخت است.»

دیدگاهتان را بنویسید