پشت صحنه اقدام عجیب بیرانوند علیه لوکادیا!

علیرضا بیرانوند پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: بازی بسیار خوبی بود. ما سه امتیاز خیلی خوب داریم. ملوان نشان داد تیم بسیار باکیفیتی است که اینجا در جدول نیست. او مقابل ما بازی بسیار خوبی انجام داد، اما چون پرسپولیس تیمی است که بازی می‌سازد و توپ را در اختیار دارد، زمین کمی ما را نگران کرد. با این حال خدا را شکر توانستیم از یک فرصت استفاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا در صحنه جنجالی بازی با مهدی مومنی ملاقاتی داشته است یا خیر، گفت: وقتی اتفاقاتی می افتد، مربی می گوید تمرین نمی کنم، اما همان جا به مهدی مومنی گفتم که واقعا دوستت ندارم! % همه در حال تماشای فیلم بودند و قبل از اینکه به من برسد یک قطره افتاد.البته دو تا از بچه هایمان آن را مسدود کردند و وقتی به مهدی نزدیک شدم فهمیدم که او چاره ای جز روبرو شدن با من ندارد.اگر دقت کنید می بینید که من کاملا عقب نشینی کرده اند.

دروازه بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: علی صفایی امروز خیلی خوب قضاوت کرد و در صحنه هایی که به تیم ها اجازه بازی داد احساس کردم داور را از آب درآورده اند. یک قاضی واقعا اروپایی این باعث شد که بازی خیلی سریع شود و من کمتر داوری را دیده ام که این خطاها را گرفته اند.

وی در مورد اینکه در صحنه ای از بازی به کادرفنی گفته بود لوکادیا را تعویض کنند چون پرسپولیس 10 نفره بازی می کرد اما آن بازیکن 3-2 دقیقه بعد گل زد، توضیح داد: منظورم یکی از بازیکنان دیگر ما بود که مصدوم شد و به من گفت. گفت من نمی توانم بازی کنم. من هم گفتم می خواهم او را عوض کنم و به بچه ها گفتم با 10 بازیکن بازی می کنیم اما در نهایت همان بازیکن 100 دقیقه برای ما بازی کرد! بعد از مسابقه به او گفتم واقعا از عملکرد او راضی نیستم!

وی با بیان اینکه اگر علی صفایی برای آن صحنه پنالتی می گرفت باز هم از او تعریف می کرد، گفت: چرا باید پنالتی به او داده شود که پنالتی نبود؟ شک نکنید اگر پنالتی می گرفت از او تمجید می کردم چون یکی از بهترین داوران ایران است. او نباید به من کارت می داد، اما داد. من هنوز صفایی را می ستایم. همه دیدند که پنالتی نبود.

دروازه بان پرسپولیس درباره اظهار نظر مهدی مومنی مبنی بر پنالتی بودن آن گفت: حتما صحنه را ندیده است.

بیرانوند در مورد وضعیت کمرش پاسخ داد: این سوال را کمی بار می کنند. نمی دونم مشکل پشتم چیه

وی در خصوص اینکه سرمربی تیم ملی کمی روی این موضوع حساس شد، گفت: بینی ام کمی درد می کند. مشکلی ندارم و مطمئنم با تمام توان به مسابقات جهانی خواهم رفت.

دیدگاهتان را بنویسید