پشت صحنه اقدام عجیب یحیی علیه یک ستاره

پشت صحنه اقدام عجیب یحیی علیه یک ستاره

وحدت حنان اف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس از دیدار با سپاهان در جام حذفی به ترکیب اصلی تیمش اضافه شد و در سمت راست خط دفاعی مورد استفاده قرار گرفت. وحدت در این دیدار و همچنین دو بازی بعدی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان و تراکتورسازی به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

اوج کار حنانوف در دیدار مقابل تراکتورسازی بود که در دقیقه 95 گل پیروزی پرسپولیس را به ثمر رساند و آن را به ثمر رساند تا تیمش 3 امتیاز بسیار مهم را به دست آورد. اما حنانوف در بازی با سپاهان در اقدامی عجیب روی نیمکت نشست و جای خود را به دانیال اسماعیلی فر داد. اتفاقی که تعجب خیلی ها را برانگیخت و هیچکس انتظار نداشت گل محمدی یکی از بهترین بازیکنان تیمش در مهمترین بازی فصل روی نیمکت بنشیند.

اسماعیلی فر که مدتی در رکود بوده است، در مقابل تیم سابقش عملکرد ضعیفی داشت و بارها سپاهانی ها از فضای پشت سر او برای ایجاد موقعیت استفاده کردند. با گل سپاهان در نیمه اول که البته به اشتباه مردود شد، دانیال ماندنی شد و نتوانست زکی پور را متوقف کند. اسماعیلی فر کمترین امتیاز را در بین بازیکنان پرسپولیس کسب کرد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

خیلی ها معتقد بودند گل محمدی به دلیل مشکلات فنی روی نیمکت وحدت است اما شنیده ها حاکی از آن بود که خانوف قبل از بازی به کادر فنی گفته بود که پایش درد می کند و از ابتدا نمی تواند بازی کند. در واقع طبق دیدارهای قبلی قرار بود وحدت در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرد و اسماعیلی فر نیمکت نشین شود اما در آخرین لحظات گل محمدی متوجه شد که نمی تواند به مدافع تاجیک تیمش تکیه کند. .

اما با اخراج پریرا در دقایق پایانی بازی و برای حفظ نتیجه، یحیی مجبور شد حداقل برای تساوی مقابل سپاهان وحدت را وارد بازی کند. اما وحدت پس از ورود به زمین و مقابل دروازه سپاهان در دقایق پایانی عملکرد خوبی نداشت و با اینکه می توانست توپ را هل دهد یا حتی ضربه ای بزند، مهار ضعیفی انجام داد و توپ درست جلوی پای بازیکن سپاهان افتاد. و همین توپ در زمینی که دروازه پرسپولیس بود وارد شد.

دیدگاهتان را بنویسید