پشت صحنه ماجرای بد بیرانوند با هواداران پرسپولیس

علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی که از محبوبیت بالایی در بین هواداران این تیم برخوردار است، چند روز پیش در مصاحبه ای از هواداران پرسپولیس گلایه کرد و ناراحتی خود را نشان داد. بیرانوند در مصاحبه نوروزی خود خطاب به هواداران پرسپولیس معتقد بود باید بیشتر از بازیکنان و تیم خود حمایت کنند.

مشخص است دلیل مطرح شدن این حرف ها از سوی علیرضا بازی پرسپولیس مقابل سپاهان بود که هواداران پرسپولیس 2 بازیکن سابق این تیم یعنی رامین رضایان و فرشاد احمدزاده را تشویق کردند.

از نگاه دروازه بان ملی پوش سرخ ها این موضوع باعث شد تا 2 بازیکن سپاهان روحیه خود را از دست بدهند و بازیکنان تعویضی پرسپولیسی ها تا حدودی بی روح شوند. همانطور که شنیدیم تشویق های بلند رضایان باعث شرمساری دانیال اسماعیلی فر، مدافع راست این فصل پرسپولیس شده که در تابستان به جای رامین به این باشگاه پیوست. دانیال که در چند بازی اخیر پرسپولیس از میادین دور بود، یکی از ضعیف ترین بازیکنان پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان بود.

این اتفاق نشان می دهد که تشویق شدید رضایان در وضعیت روحی اسماعیلی فر تاثیر داشته است. بیرانوند وقتی ناراحتی همکارش را دید تصمیم گرفت به نوعی از او حمایت کند و دلیل مصاحبه بیرانوند هم به ناراحتی اسماعیلی فر ربطی نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید