پشت صحنه توطئه علیه سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران

پشت صحنه توطئه علیه سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران

مارک ویلموتس که یکشنبه شب از سرمربیگری راجا کازابلانکا برکنار شد و تنها سه ماه از روی نیمکت مراکش اخراج شد، می گوید اخراج او یک توطئه بود.

ویلموتس 52 ساله در مورد اخراجش از سرمربیگری به روزنامه هلندی هت نیوزبلاد گفت: این یک موضوع سیاسی بود. در اوایل نوامبر، سه نامزد برای ریاست باشگاه وجود داشت. رئیس باشگاه با کسب 70 درصد آرا به ریاست این باشگاه دست یافت، یعنی دو نامزد دیگر شکست خوردند. اما آنها شروع به کنار آمدن کردند و از همه جزئیات برای جاسوسی استفاده کردند، حتی با استفاده از رسانه های اجتماعی، که سم اصلی در جامعه مراکش است.

سرمربی سابق تیم ملی ایران با اشاره به پیروزی یک بر صفر راجا کازابلانکا مقابل الجزایر از الجزایر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آفریقا در جمعه شب، گفت: اخراج من پس از پیروزی راجا کازابلانکا صورت گرفت. این ثابت می کند که ارزیابی کار من ربطی به نتایج تیم نداشت. هیچ کس نمی تواند این اخراج را جدی بگیرد، می تواند؟

وی افزود: کسانی که شرایط باشگاه راجا کازابلانکا را کمی دنبال کرده اند به خوبی می دانند که این مشکلات از کجا می آید. به همین دلیل دوباره با باشگاهی مذاکره می کنم که نمی توانم درباره جزئیات آن زیاد صحبت کنم. قصد دارم چند ماه دیگر با همسر و دخترم لنا اینجا (بلژیک) بمانم.

دیدگاهتان را بنویسید