برگزاری بهترین مراسم فوتبال ساحلی جهان در دبی/ دیدار تیم ملی ایران با سرمربی سابق تیم ملی


ساعت: 07:59
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908484

مراسم بهترین فوتبال ساحلی جهان در حاشیه مسابقات جام بین قاره ای در دبی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از ایرنا مراسم معرفی برترین های فوتبال ساحلی جهان (گالا) در سال 2022 شب گذشته در هتل توریستی مارینا دبی برگزار شد. در این مراسم هیئت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شامل امیرحسین محتشم رئیس کمیسیون فوتبال ساحلی و منصور بیوردی مدیر تیم به همراه علی نادری مربی تیم ملی، تیم پزشکی و رسانه و امیرحسین اکبری -بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این مراسم شرکت کرد و بقیه بازیکنان در این مراسم شرکت نکردند و در هتل اقامت کردند تا برای بازی مهم شنبه شب مقابل امارات در مرحله نیمه نهایی استراحت کنند. جام بین قاره ای.

در پایان این مراسم از برترین های فوتبال ساحلی جهان به شرح زیر معرفی شد:

بهترین مربی: آنجلو چیرنزی (سوئیس)

بهترین دروازه بان: الیوت (سوئیس)

بهترین بازیکن: آدریل روشا (برزیل)

بهترین بازیکن مردان: مارتینز (پرتغال)

پدیده سال: لوکا برتاکا (ایتالیا)

اسطوره فوتبال ساحلی: Madger (پرتغال)

بهترین رویداد: جام فوتبال ساحلی السالوادور

ترکیب تیم 5 ستاره جهان: الیوت (سوئیس)، نئول ات (سوئیس)، چیکی آردیل (اسپانیا)، اوزو (ژاپن) و ماتینز (پرتغال).

همچنین در حاشیه مراسم معرفی برترین های فوتبال ساحلی جهان در دبی، اعضای کاروان ایران با مارکو اکتاویو سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دیداری گرم و صمیمی داشتند. اکتاویو برزیلی که در حال حاضر سرمربی تیم ملی برزیل است، با امیرحسین محستم، رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال و علی نادری، سرمربی تیم ملی گفت و گو کرد و درباره بازی کردن صحبت هایی انجام شد. دیدارهای دوستانه تیم های ملی دو کشور در برزیل و ایران.

اکتاویو از همان روز اول مسابقات بین قاره ای با برخورد گرم ملی پوشان در هتل محل اسکان تیم ها مواجه شد. اکتاویو برزیلی محبوبیت خاصی در بین بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دارد و افتخارات زیادی با تیم ملی به دست آورده است. وی در دیدار با اعضای کاروان ایران ضمن تجلیل از قدردانی بازیکنان ایران، برای تیم ملی در دیدار نیمه نهایی مقابل امارات و در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند آرزوی موفقیت کرد.

c0d7fdd7 1560 484b b10d 90c9cf0a9276 خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید