پمپ بنزین فرودگاه کلاله با صندلی عقب کار نمی کند

ساعت: 09:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784064

تاخیر در توزیع فرآورده های نفتی در استان گلستان ماه ها تاخیر در ساخت پمپ بنزین فرودگاه کلاله را به دنبال داشته است، گذر زمان نشان داده است که اجرای پروژه ها با پشت میز نشینی حل نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ، فرودگاه شهدای قدس کلاله یکی از قدیمی ترین فرودگاه های استان گلستان است که سریال افتتاحیه و اختتامیه آن داستان حسین کرد شبستری است.

مدیر فرودگاه شهدای کلاله یکی از مهمترین دلایل تاخیر در ساخت پمپ بنزین فرودگاه را عدم موفقیت شرکت توزیع فرآورده های نفتی در استان گلستان برشمرد.

در تلاش های اخیر برای ساخت فرودگاه به طور کلی، با تلاش آریان پور نماینده شرق گلستان، مدیریت فرودگاه و فرماندار کلاله، احداث پمپ بنزین فرودگاه شهدای کلاله به تصویب رسید و مقرر شد این فرودگاه احداث شود. ایستگاه و پرواز از این فرودگاه.

اما با گذشت چند ماه از تصویب این مصوبه، اتفاق خاصی در جریان ساخت پمپ بنزین فرودگاه شهدای کلاله رخ نداد.

مهدی جمشیدی مدیر فرودگاه شهدای کلاله بر لزوم انجام تعهدات شرکت در قبال فرآورده های نفتی تاکید کرد و گفت: هنوز اقدام عملیاتی برای پالایش و پخش فرآورده های نفتی در استان انجام نشده است.

وی در خصوص عملکرد اداره کل فرودگاه های استان در خصوص شهدای فرودگاه کلاله و پمپ بنزین این فرودگاه گفت: اداره کل فرودگاه های استان نیز به همین منوال عمل کرده و فقط نیاز به عزم استانی دارد تا نتیجه را ببینیم.

پیش از این فرماندار کلاله از صدور دستور وزیر راه و شهرسازی به سرپرست شرکت فرودگاه های کشور برای انعقاد قرارداد با پیمانکار ساخت پمپ بنزین فرودگاه کلاله خبر داده بود.

محمد ابراهیمی تودرواری با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه با مشارکت استانداری گلستان و شرکت نفت آغاز می شود، تصریح کرد: اجرای این طرح با مشارکت استانداری گلستان و شرکت نفت آغاز می شود. وی از فرودگاه کلاله به عنوان ظرفیت توسعه شرق گلستان یاد کرد.

فعال سازی پمپ بنزین فرودگاه کلاله ظرفیت مناسبی برای بسیاری از بلایای طبیعی از جمله آتش سوزی جنگل ها، مراتع و … است تا به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن برای سوخت رسانی به بالگردها استفاده شود.

اکنون پس از مدت ها این پروژه به بن بست خورده و در انتظار عزم جهادی مسئولان برای گنجاندن خیر و برکت آن در بین مردم منطقه است.

فرودگاه شهدای کلاله اولین فرودگاه ساخته شده در استان گلستان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید