پنجره استقلال روز جدیدی بسته شد

آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال از عدم پرداخت مطالباتش به فیفا شکایت کرد. او ابتدا حکم بسیار سنگینی را برای استقلال صادر کرد اما با اعتراض پسر پایتخت، پرونده به دادگاه عالی ورزش رسید.

پس از ارائه مدارک باشگاه استقلال، وکلای باشگاه در نهایت موفق شدند این رای را شکست دهند و مبلغ پرداختی به استراماچونی را به 350 هزار یورو کاهش دهند. مشکل اصلی این است که هنوز همان مبلغ پرداخت نشده است!

طبق حکم CAS، استقلال 30 روز فرصت داشت تا مطالبات استراماچونی به اضافه جریمه تاخیر را پرداخت کند و حالا با پایان این مدت هنوز این پول به حساب سرمربی ایتالیایی واریز نشده است.

از این رو طبق اعلام قبلی به باشگاه استقلال، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه موقتا بسته است تا مدیران به استراماچونی پرداخت کنند.

پنجره نقل و انتقالات استقلال پس از اینکه وکیل استراماهونی از عدم پرداخت پول به فیفا خبر داد، بسته شد. البته این موضوع موقتی است و به محض پرداخت پول و تایید وکیل استراماچونی وصول مبلغ، پنجره باز خواهد شد.

این موضوع به این دلیل است که استقلال حداقل تا نیم فصل لیگ برتر بازیکن جدیدی به خدمت نخواهد گرفت و قطعا موضوع پرداخت استراماهونی در ماه های آینده حل خواهد شد و پنجره باز خواهد شد تا آبی ها هیچی نداشته باشند. مشکل جذب کارکنان نیم فصل

دیدگاهتان را بنویسید