پپ گواردیولا او را بهترین بازیکن تاریخ معرفی کرد

پپ گواردیولا او را بهترین بازیکن تاریخ معرفی کرد

پپ گواردیولا با ستاره های زیادی بازی کرده و بازیکنان بسیار خوبی تربیت کرده است اما لیونل مسی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می داند.

گواردیولا مربی بزرگی است که جوایز زیادی را با بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی کسب کرده است. با این حال سرمربی اسپانیایی دوران طلایی را به عنوان مربی در بارسلونا سپری کرد و علاوه بر کسب تمامی جام های ممکن و کسب شش تیم تاریخی،

تحت هدایت پپ گواردیولا، بارسلونا ماشینی بود که به خوبی کار می کرد که با ستاره های برجسته ای مانند ژاوی، آندرس اینیستا و لیونل مسی شکوفا شد و بخش مهمی از تاریخ فوتبال را رقم زد.

پپ که اخیرا با سیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شده است، مسی را مهم ترین بازیکن دوران حرفه ای خود خواند. او در گفت و گو با برنامه تلویزیونی تلموندو دپورتس توضیح داد که حضور این فوق ستاره آرژانتینی در تیمش اتفاق بزرگی است. او گفت: «مسی یعنی همه چیز در دوران حرفه ای من. او مرا به مربی مسابقه ای تبدیل کرد که به دنبال یک جام بود. او می داند که گروه شگفت انگیزی از بازیکنان وجود دارد و شما باید بهترین کار را با آنها انجام دهید. ما جام های زیادی کسب کرده ایم، اما بدون مسی این همه موفقیت ممکن نبود.

گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره لحظه مورد علاقه اش با مسی گفت: من میلیون ها لحظه جالب دارم. “او بهترین است… فقط.”

در همین حال پپ مسی را بهترین بازیکن تاریخ توصیف کرد که هفت بار برنده توپ طلا شده و رکورد بیشترین جوایز را در اختیار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید