4 امتیاز 4 سال پیش بهترین نتیجه تاریخ ماست / بهترین آمادگی تضمین کننده صعود از گروه جهان نیست


ساعت: 12:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۰۱
کد خبر: 1905295

آرام آرام پیش می رویم تا به جایگاه اصلی ایران بزرگ برسیم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما جزو 32 کشور حاضر در جام جهانی هستیم و امیدواریم از گروه خود صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه انتخابات شورای فوتبال استان لرستان گفت: زمانی که نام لرستان به میان آمد یاد بهارند می افتم که زحمات زیادی کشیده و سعی می کنیم از آنها استفاده کنیم. تلاش و تجربه.» سهم لرستان به تیم های ملی ما خوب است، او در داوری هم خوب است، معتقدم ایجاد یک باشگاه بزرگ به معنای تخریب زندان است؛ وقتی یک باشگاه خوب می سازی، جوانان زیادی فعالانه کار می کنند.

وی در ادامه گفت: رئیس بنیاد مصطفان قول ساخت 50 زمین چمن مصنوعی در استان های فقیر را داد و اگر استانی محروم باشد می توانیم این چمن را در اختیار مجموعه قرار دهیم. توقع و درخواست من از مدیرکل محترم ورزش و جوانان و جناب آقای سجادی وزیر ورزش این است که زمین فوتسال و فوتبال ساحلی را به دلیل ارزانی راه اندازی کنند. زمانی در فوتسال و فوتبال ساحلی دوم و سوم جهان بودیم. آرام آرام پیش می رویم تا به جایگاه اصلی ایران بزرگ برسیم.

تاج درباره سیاست های حوزه بانوان گفت: این سیاست فدراسیون فوتبال است که در حوزه فوتبال و فوتسال بانوان با جدیت کار کند. هدف ما توسعه بخش بانوان در تمامی مقاطع است و خوشبختانه به زودی فعالیت فوتسال بانوان در آسیا از سر گرفته خواهد شد. اینکه در جام جهانی شرکت می کنیم و رویداد مهمی را رقم می زنیم به این معناست که در مرکز ثقل جریان های جهانی قرار داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم ملی تاکید کرد: جام جهانی با هیچ پدیده اجتماعی قابل مقایسه نیست. تمام دنیا در حال تماشای جام جهانی هستند. ما جزو 32 کشور حاضر در جام جهانی هستیم و امیدواریم از گروه خود صعود کنیم. تمام تلاش ما و شما باید این باشد که مردم را امیدوار کنیم. وقتی بهترین آمادگی را برای یک تیم داشته باشید، هنوز صعود از مرحله گروهی را تضمین نمی کند.

وی در نهایت گفت: تلاش ما این است که در جام جهانی قطر از گروه خود صعود کنیم. 4 سال پیش برای اولین بار در مسابقات جهانی 4 امتیاز گرفتیم که بهترین نتیجه تاریخ ما بود و امیدواریم امسال اتفاقی بیفتد که قدمی رو به جلو برداریم.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید