پیامی مهم برای علیرضا بیرانوند پس از باخت تحقیرآمیز

پیامی مهم برای علیرضا بیرانوند پس از باخت تحقیرآمیز

کارلوس کی روش در تمام جام های جهانی به عنوان سرمربی پرتغال، آفریقای جنوبی و ایران مربی خوشحالی بوده است اما شاید بتوان این بار بازی ایران و انگلیس را برای او منتفی دانست.

کی روش یکی از مهم ترین بازیکنان تیمش را در دقایق ابتدایی دیدار مقابل انگلیس از دست داد. بلافاصله پس از واکنش خوب علیرضا بیرانوند که گل اول بازی را انگلیس رد کرد.

دیدار امروز ایران و انگلیس نشان داد که غیبت علیرضا بیرانوند می تواند تاثیر زیادی بر شرایط تیم ملی فوتبال ایران داشته باشد. از این رو تمامی اعضای کادر فنی و هواداران تیم ملی امیدوارند او به زودی بهبود یابد و در دیدارهای بعدی به تیم ملی بازگردد. به خصوص بعد از روزهای سختی که دروازه بان شماره یک ایران در هفته گذشته پشت سر گذاشت.

این در حالی است که عملکرد سید حسین حسینی مقابل انگلیس قابل نقد نیست. او در شرایطی به عنوان ذخیره در ترکیب تیم ملی قرار گرفت که از نظر روحی خود را برای حضور در میدان آماده نکرده بود. بیرانوند مدت هاست که به عنوان دروازه بان ثابت ایران در جام جهانی شناخته می شود و شاید بدبین ترین هوادار فوتبال ایران هم مصدومیت بیرانوند و حضور حسینی در زمین را پیش بینی نمی کرد.

حسینی در بازی های دوستانه ایران مقابل سنگال، تونس و حتی نیکاراگوئه عملکرد خوبی به عنوان دروازه بان پشتیبان داشت اما امروز با چالش سختی مقابل انگلیس روبرو شد که به عنوان مدعی قهرمانی مقابل ایران ظاهر شد و عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت.

بیرانوند پس از سفر به انگلیس به همراه کادر پزشکی تیم ملی به بیمارستانی در قطر رفت تا از شکستگی بینی اش عکس بگیرد و روند بهبودی را آغاز کند. ملی پوشان امیدوارند مصدومیت و شکستگی بینی بیرانوند به حدی نباشد که نیاز به جراحی داشته باشد. به امید اینکه بتوان با جابجایی دماغه بیرانوند را به وضعیت بهتری برگرداند.

از طرفی به دلیل فاصله کم (4 روز) تا بازی ولز، شاید رسیدن این دروازه بان به شرایط بازی بسیار سخت باشد، اما شاید بتوان با استفاده از گاردهای ویژه بیرو را به شرایط بازی رساند و بازگردد. به تیم ملی باید دید دروازه بان شماره یک ایران در یکی دو روز آینده چگونه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید