پیام استقلال برای گالنویی; آماده بازگشت به تیم ملی هستم

پیام استقلال برای گالنویی;  آماده بازگشت به تیم ملی هستم

الهیار صیادمنش، مهاجم 21 ساله تیم ملی ایران و باشگاه هال سیتی انگلیس، پس از دو مصدومیت شدید و طولانی مدت در این فصل، در هفته های اخیر برای سیتی بازی کرده است.

صیادمنش اگرچه قبل از جام جهانی مصدوم شد و به همین دلیل حضور در تیم ملی ایران را از دست داد اما امیدوار است به تیم ملی بازگردد و در جام جهانی بعدی بازی کند. با این حال او در ترکیب امیرکالا نووی برای دیدارهای تدارکاتی مقابل روسیه و کنیا حضور نداشت.

این مهاجم ایرانی در توضیح وضعیت خود گفت: بعد از چهارمین یا پنجمین بازی فصل مصدوم شدم و عمل کردم. چهار ماه بیرون از زمین بودم و برگشتم، جام جهانی را از دست دادم و بعد مصدومیت دیگری دیدم که دو ماه از زمین خارج شدم.

صیادمنش افزود: جام جهانی آرزوی هر بازیکنی است اما این مصدومیت ها می تواند در فوتبال اتفاق بیفتد. بعد از مصدومیت با پدر و مادرم، همسرم و خانواده ام صحبت کردم. همه آنها به من کمک کردند تا مشکلات را حل کنم. من توانستم روی کار و ریکاوری خود تمرکز کنم تا به فرم خود برگردم و به تیمم کمک کنم.

این مهاجم ایرانی شانس خود را برای حضور در جام های جهانی بعدی بیان کرد: فکر می کنم اگر همه چیز خوب پیش برود می توانم در دو یا سه جام جهانی دیگر بازی کنم اما فعلا وقت آن است که روی باشگاهم تمرکز کنم. هر زمان که برای بازی در تیم ملی دعوت شوم آماده هستم.

پس از بازگشت به میادین در تساوی مقابل بلکپول در روز باکسینگ دی، آلاجار تنها دو بازی دیگر انجام داد تا اینکه در نیمه اول پیروزی قاطع مقابل ویگان اتلتیک در 2 ژانویه در نیمه اول با مشکل همسترینگ دیگر مواجه شد که او را برای چند ماه از میادین محروم کرد. .

آلاخیار در این فصل در مجموع 29 بازی لیگ را از دست داد. او اکنون آماده است و در اختیار لیام روسنیر، سرمربی هال سیتی است که از طرفداران سرسخت این مهاجم سرعتی است.

به گزارش hulldailymail.com، آلاجار به دنبال جبران زمان از دست رفته در هفته های پایانی چمپیونشیپ انگلیس است.

او گفت: واقعا خوشحالم که به زمین برگشتم. برای کمک به تیمم تا پایان فصل سخت کار خواهم کرد. واقعاً خوب است که بعد از این مدت طولانی برگشتم، اما باید تا پایان فصل بیشتر تلاش کنم.

بالاخره مهاجم ایرانی هال سیتی گفت: به عنوان یک فوتبالیست می خواهی بازی کنی. بنابراین برای من خیلی خوب است که به بازی برگشتم. همچنین نحوه بازی ما نه تنها برای من بلکه برای همه اعضای تیم واقعا لذت بخش بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید