پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت مادر شهیدان الماسی


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919844

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم کدمخیر صفری مادر شهیدان بهروز و تورج الماسی و خواهر شهید شاهین صفری و جانباز سرافراز رشید صفری را تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان بهروز و تورج الماسی و خواهر شهید شاهین صفری و جانباز رشید صفری را تسلیت گفت: این مادر قهرمان و مادر صبر و فداکاری با ارادت خالصانه به اهل بیت علیهم السلام غم فراق سیدالشهدا را با اخلاص تحمل کرد و استوار از فرهنگ ایثار و شهادت پاسداری کرد و نام نیکی را برای مردم قدرشناس این مرز و بوم به یادگار گذاشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:
به نام خدا
درگذشت مرحومه حاجیه خانم کدمخیر صفری مادر شهیدان والامقام بهروز و تورج الماسی و خواهر شهید گرانقدر شاهین صفری و جانباز سرافراز رشید صفری قلب ما را به درد آورد.
این مادر قهرمان پرور، صبور و ایثارگر با ارادت خالصانه به اهل بیت(ع) غم فراق شهیدانش را با اخلاص به دوش کشید و استوارانه از فرهنگ ایثار و شهادت دفاع کرد و از خود گذشت. نام نیک به نام مردم قدرشناس این مرز و بوم به یادگار خواهد ماند.
اینجانب درگذشت این مادر مؤمن را به عموم مردم شریف استان کرمانشاه و بویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات و در جوار شهدای گرانقدرش و برای همه بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

دیدگاهتان را بنویسید