پیام عجیب همسر ستاره آبی: هیولا برگشت!

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی کهنه کار چلسی از ماه فوریه به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو برای این تیم غایب بوده است. این مصدومیت در جریان باخت 2-0 چلسی مقابل تاتنهام رخ داد و باعث شد سیلوا برای مدت طولانی از بازی خارج شود.

پیام عجیب همسر ستاره آبی: هیولا برگشت!

اگرچه چلسی در سه بازی بلافاصله پس از مصدومیت تیاگو درخشید و سه برد متوالی را به دست آورد، اما این روند خوب خیلی زود پایان یافت و آبی ها در غیاب تیاگو سیلوا در چهار بازی قبلی خود در لیگ برتر نتوانستند به پیروزی برسند. به همین دلیل است که هر خبری مبنی بر اینکه ستاره برزیلی می تواند به بازی حساس چلسی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید برسد، هواداران را خوشحال کرده است.

امروز پست اینستاگرامی همسر تیاگو سیلوا هواداران را به شدت امیدوار کرد. به خصوص با توجه به اینکه روز دوشنبه رسانه های انگلیسی از شرکت مدافع برزیلی در تمرین تیمش خبر دادند.

همسر تیاگو امروز ویدئویی از او در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: هیولا برگشته است. فرانک لمپارد شب گذشته در نشست خبری خود پیش از دیدار با رئال مادرید تایید کرد که سه بازیکن مصدوم این تیم تیاگو سیلوا، میسون مونته و انگولو کانته بهبود یافته اند اما مشخص نیست امشب مقابل رئال بازی خواهند کرد یا خیر. .

پیام عجیب همسر ستاره آبی: هیولا برگشت!

دیدگاهتان را بنویسید