پناهیان: ایران در آینده نزدیک پیشرفته ترین کشور جهان خواهد شد/ شهید بهشتی از آزادی همسر و دختر بنی صدر گفت; مردی که رقیب سیاسی خود را به تقصیر همسر و فرزندانش کتک نمی زند

پناهیان: ایران در آینده نزدیک پیشرفته ترین کشور جهان خواهد شد/ شهید بهشتی از آزادی همسر و دختر بنی صدر گفت;  مردی که رقیب سیاسی خود را به تقصیر همسر و فرزندانش کتک نمی زند

روز جدید علیرضا پناهیان گفت: من گفته ام: من از ابتدا با رئیس جمهور بنی صدر مخالف بودم، اما این موضوع منافع پیچیده ای داشت و الان هم نمی توان این منافع را گفت. وی با اشاره به دستور شهید بهشتی مبنی بر آزادی همسر و دختر بنی صدر که در جریان اعتراضات بازداشت شده بودند، گفت: جوانمردی شهید بهشتی باعث مظلومیت وی شد.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به دستور شهید بهشتی برای آزادی همسر و دختر بنی صدر که در جریان اعتراضات بازداشت شده بودند، گفت: شهادت شهید بهشتی باعث مظلومیت او شد.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان سه شنبه شب در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در معبد امام (ع) حضرت معصومه (س) افزود: یک بار شهید بهشتی به امام (ع) نامه نوشت و به دلیل استعفای خود استعفا داد. فضای زیادی در جامعه وجود دارد. طرف بنی صدر سنگین بود، می گفت شاید باید استعفا بدهیم و برویم، اما امام فرمودند بس کن و تا آخر بمان و شعائر ظلم را انجام بده.

وی گفت: یکی از اصول دین این است که هیچ گاه نباید منافع مشترک جامعه اسلامی را فدای منافع شخصی کرد و به نام نظام و مصالح امت اسلامی از حق خود گذشت.

پناهیان افزود: امام فرمودند من از ابتدا با رئیس جمهور بنی صدر مخالف بودم اما این موضوع منافع پیچیده ای داشت و الان هم نمی توان این منافع را گفت.

پناهیان در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه وقتی ماهیت بنی صدر مشخص شد، دقیقاً این زمان بود که شهید بهشتی مرده بود، اینها مردم بودند زیرا بهشتی در مقابل همه مردم متهم و مظلوم بود.

وی ادامه داد: حضرت امام خیلی دقیق فرمودند آنچه از شهادت شهید بهشتی مهمتر است مظلومیت اوست و مردم با شنیدن این حرف گریه می کردند چرا که همه می دانستند بنی صدر نیروی تبلیغاتی سنگینی دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به مظلومیت شهید بهشتی گفت: منافقین چند روز قبل از شهادت شهید بهشتی دست به تظاهرات تروریستی یعنی تظاهرات و شکستن شیشه، ضرب و شتم مردم با تیغ و گاهی گلوله زدند. آنها این کار را کردند زیرا فکر می کردند اگر در خیابان شورش کنند مردم به آنها می پیوندند، اما واقعاً در اشتباه بودند.

وی افزود: نیروهای امنیتی و پلیس عده ای را دستگیر کرده اند، همسر و دختر بنی صدر نیز دستگیر شده اند، عده ای آمده اند به شهید بهشتی شاد باش، این بنی صدر که اینقدر علیه شما و همسر و دخترش کار می کند. وی افزود: در این تظاهرات دستگیر شد، اما شهید بهشتی گفت فورا آزادشان کنید، گفتند جنایت کرده‌اند، می‌توانیم بنی صدر را رسوا کنیم، شهید بهشتی می‌گوید آزادشان کنید، آدم، رقیب سیاسی‌اش سقوط نمی‌کند. به تقصیر همسر و فرزندانش که جوانمردی شهید بهشتی بود که باعث ظلم او شد.

پناهیان همچنین گفت: هیچکس نمی تواند متدین باشد، اما مظلوم نباشد، رهبر جامعه نمی تواند کار درست را انجام دهد و مظلوم نباشد، امام خمینی (ره) در راس قدرت بود. مظلومیت او را به یاد آورید.

وی تاکید کرد: در جایی که ظلم تعریف می شود باید توضیح دهید چرا که چالش ها و ابهاماتی که در زمان آزمایش افراد به وجود می آید چاره ای جز توضیح ندارد.

خجت الاسلام والمسلمین پناهیان در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که به قدرت می رسد، تاکید کرد: ایران در آینده نزدیک بر اساس رشد در همه عرصه ها، پیشرفته ترین کشور جهان خواهد بود. در این چهل سال

استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: در این کشور که باید حال همه خوب باشد، دشمن یک کاری می کند، مردم بدتر می شوند. داشتیم، این رشد است، که تنها کشور آینده دنیا با کشور ما خیلی متفاوت است، همه گلوگاه های دنیا به دست حامیان انقلاب اسلامی می افتد، بدون اینکه قابل برگشت باشد.

او گفت: «ما باید در این مسیر مشکلات را تحمل کنیم.

پناهیان با اشاره به اینکه نرخ تورم در ژاپن برای اولین بار به بالای صفر رسیده است، این ربطی به حاکمیت ندارد، اگر چشمانمان را ببندیم نمی توانیم تفاوت ها را درک کنیم. برخاسته اند. . در نتیجه جنگ روسیه و اوکراین در سطح جهانی افزایش یافت. همه چیز قابل توضیح نیست، حتی آنهایی که قابل توضیح هستند، فضای اتهامات بسیار شدید است.

مراسم چهل و یکمین سالگرد حادثه تروریستی هفتم تیر و شهادت آیت الله سید محمد حسینی بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب به همت تولیت حضرت معصومه (س) و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید