وقتی تقصیر گل ستاره پرسپولیس تعویض شد اما نه تقصیر شرایط

وقتی تقصیر گل ستاره پرسپولیس تعویض شد اما نه تقصیر شرایط

هوادار یکی از نمایندگان فوتبال تهران در لیگ برتر است. یکی از معدود تیم های خصوصی که با هزینه های شخصی اداره می شود و البته مقصد محبوب هواداران استقلال که پس از جدایی از این تیم اگر نخواهند تهران را ترک کنند، اولین انتخابشان فندار است.

تیمی که از بالا تا پایین استقلال دارد و اکثر مربیان و بازیکنان استقلال را انتخاب کرده اند. هوادار در سال های اخیر موفق شد با نتایج قابل قبولی در لیگ برتر بماند اما عملکرد این تیم مقابل استقلال و پرسپولیس همیشه محل بحث بوده است.

پیش از بازی این هفته، محمود فکری در نشست خبری با استفاده از تداعی رنگ صحبت کرد. در جریان بازی، بازی پر از جنجال بود، اما تک گل تعیین کننده این دیدار، نقطه توجه بود.

یک بازیکن هوادار فصل گذشته به دلیل اشتباه در بازی بزرگ مدت ها مورد هدف فضای مجازی قرار گرفت و از دو طرف مورد حمله قرار گرفت. تجربه مهدی عبدی آنقدر تلخ بود که بعید بود برای بازیکن دیگری تکرار شود.

گل سه امتیازی پرسپولیس در این بازی را ببینید؛ اولین اشتباه را محمد چهارمحالی انجام داد که از روی یک توپ مرده برای «مهدی ترابی» گلزنی کرد. این اشتباه آنقدر بزرگ بود که بین دو نیمه کوارتر چهارم تغییر کرد. یک پاس از طریق ترابی سپس با تسلط صائب محبی به سمت دروازه تغییر مسیر داد.

این سری از اشتباهات ربطی به داور و داوران نداشت و این درسی را به یادگار گذاشت که دوست دارم مربیان ما به جای تمرکز روی حاشیه، روی کار فنی خود تمرکز کنند. وقتی آب را گل آلود می کنی، جو برای همه خطرناک می شود و دیدیم که حتی هواداران هم تمرکز لازم را در زمین نداشتند.