ما مغرور و بی نظم بودیم، اما تقصیر من است

ساعت: 20:04
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796271

سرمربیان نفت و آلومینیوم آبادان پس از دیدار هفته دوازدهم که با برتری نفت به پایان رسید صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از پیروزی مقابل آلومینیوم آبادان گفت: بازیکنان برای مردم شهر خود و برای آبروی خود و خانواده شان بازی کردند. از شروع بازی خیلی خوشحال شدم چون در آن مدت بعد از بازی فولاد آنچه را که به بازیکنان گفتم انجام دادند که نقطه عطفی برای تیم ما بود.

وی افزود: خدا را شکر قرار بود با تنش بالایی بازی را آغاز کنیم. بچه ها خیلی خوب به بازی مسلط شدند. دو سه هفته پیش به شرایط خوبی رسیدیم. ما در ابتدای فصل مصدوم شدیم. به بازیکنان تبریک می گویم. آنها مردند. ما کاملاً فهمیدیم که یک نفر برای همه می جنگد. شعار همیشگی ما «همه برای آبادان می جنگند» است. آنها تا پایان مسابقه با تمام وجود جنگیدند. ما خوشحال هستیم. بچه ها می توانند تا ساعت 12 امشب شاد باشند. بازی بعدی با مس رفسنجان بسیار سخت است و باید تمام تمرکزمان را روی این مسابقه بگذاریم.

سرمربی نفت آبادان در گفتگو با یکی از مدیران نفتی گفت: اتفاقی نیفتاده است. درد و دل بیشتر داشتیم. مهندس قنبرزاده مسئولیت تمامی رشته های ورزشی وزارت نفت را بر عهده گرفت. تو محله ما هرکی لیسانس میگرفت بهش میگفتن مهندس! در کل گفتیم درد. خبرهای خوبی از آینده کاری دو تیم نفتی آوردند. شاید اتفاقات خوب زیادی بیفتد. اما زمان می برد.

وی افزود: من هم پیام پالایشگاه صدا و سیما را در کنار دوستانم ابلاغ کردم. شما به ما کمک می کنید. مسئولان شهر را متقاعد کنید که لیست شورای تامین را برای فرماندار امضا کنند تا بتوانیم پول مورد نظر خود را از پالایشگاه بگیریم. با 30 میلیارد می توانیم نزدیک به 60-50 درصد پرداخت کنیم. ما خیلی گران نیستیم. ما سومین تیم رده بندی مالی هستیم اما جزو سه تیم اولی هستیم که می جنگیم و پرچم آبادان را به اهتزاز در می آوریم و امروز این را ثابت کردیم.

منصوریان گفت: بعد از بازی با پدیده روند ما در جام حذفی تغییر کرده است. بازی با فولاد سخت بود. هر دوی ما یک فرم و فیزیک بازی کردیم. اما خوشبختانه به مرور زمان با انرژی ای که بچه ها در تمرین و تمرکز در بازی می گذارند کم کم به هارمونی خوبی می رسیم. ما نباید روند خوب خود را از دست بدهیم. اگر به گل های امروزی نگاه کنید، شروین کبیر تأثیر داشته است. حسن بث سعید روز طلایی داشت. وقتی مدافع وسط ما گل می زند و لیدر تیم ما در عقب سرحال و قوی است، مهم نیست چه کسی گل زده است. باید گل بزنیم.

وی گفت: امروز در سه قسمت مختلف تیم گل زدیم. برای طیبی به تخته زدم و خدا نکنه مشکلی پیش بیاد. چون پشت تیم ما مثل یک ستون است.

سرمربی نفت آبادان درباره وضعیت ریکانی گفت: طالبان نقش خود را پیدا کرده و به تدریج در 7 هفته ابتدایی سال گذشته بازیکن می شود. بالاخره او یک رهبر است و تیم به او متکی است. اوریگی در مسابقه قبلی 11 کیلومتر دوید و امروز همچنان یک آمار است جی پی اس هنوز نیومده فکر نکنم زیر 10.80 باشه. من هم از تعویض ها خیلی راضی هستم.

حتیبی: ما مغرور و بی نظم بودیم اما تقصیر من است

رسول حتیبی سرمربی آلومینیوم پس از شکست تیمش مقابل نفت آبادان گفت: به نفت تبریک می گویم. در 10 دقیقه اول خوب بودیم و می توانستیم به گل برسیم اما نفت بازی را گرفت و صاحب موقعیت شد. شرایط به گونه ای بود که گل اول را زدیم و سپس با تغییر سیستم جبران کردیم.

وی ادامه داد: امروز کمی آشفته بازی کردیم و در گل دوم هم چیزی خوردیم که حتی خود نفتی ها هم گفتند دور بریزیم اما نشد و گل خوردیم. کار درستی نبود. در مجموع از وضعیت خود و بی نظمی که داشتیم راضی نبودم و نتوانستم امتیاز بگیرم.

مربی آلومینیوم گفت: با اینکه شکست خوردیم اما داوری خوب بود. در هفته های قبل که آسیب دیدیم اعتراضی نکردیم. این اولین باخت ما بود و امیدوارم آخرین باخت ما باشد. امروز من مقصر اصلی بودم و باید در مسابقات بعدی جبران کنیم.

حتیبی گفت: مدتی احساس می کردم بچه ها با غرور به زمین آمدند و فکر می کردند بازی را برده اند. امیدوارم این شکست این غرور را از بین ببرد و در مسابقات بعدی اینطور نباشد. در کل همانطور که گفتم مقصر باخت من بودم و نتوانستیم روی دفاع خوب تمرکز کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید