پیام مهم باشگاه استقلال برای دلالان نقل و انتقالات

پیام مهم باشگاه استقلال برای دلالان نقل و انتقالات

خجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با دعوت از تعدادی از پیشکسوتان سرشناس استقلال به کمیته فنی باشگاه، اقدامات موثری را برای ورود به فصل نقل و انتقالات انجام داده است. یکی از مهم ترین اقدامات باشگاه استقلال مربوط به این کمیسیون حذف واسطه ها در انتقال بازیکنان به تیم استقلال است.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: در این مدت کوتاه و حتی زمانی که فینال جام حذفی برگزار نشده بود، چند نفر از عوامل و مدیران برنامه به باشگاه استقلال آمدند یا با مسئولان باشگاه در مورد بازیکنان و مربیان تماس گرفتند و پیشنهادات زیادی دادند. اما طبق دستور مدیرعامل باشگاه، تنها پاسخ ما به تمامی ارگان ها و واسطه هایی که با باشگاه تماس می گیرند این است که نظر مساعد کمیته فنی باشگاه استقلال برای تایید بازیکنان پیشنهادی آنها جلب شود زیرا در غیر این صورت باید نظر مساعد کمیته فنی باشگاه استقلال جلب شود. هیچ بازیکنی برای عقد قرارداد با مدیرعامل استقلال پشت میز نخواهد نشست.

باید توجه داشت؛ در تابستان سال گذشته (در زمان تصدی مدیرعاملی مصطفی آجورلو) قرارداد تعدادی از بازیکنان استقلال تا 10 برابر افزایش یافت. همچنین چند بازیکن قدیمی یا ثابت با قراردادهای کلان به استقلال پیوستند و نتایج فوق العاده ضعیفی کسب کردند. برخی از مواردی که اخیراً خجت کریمی در برنامه تاپ فوتبال مستقیماً به آن اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید