پیام پر معنی رئیسی به الناز رکابی

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه شورای دولت، حل مشکلات و خدمت به مردم و تلاش برای دو چندان کردن سرعت پیشرفت کشور را مهمترین رسالت دولت دانست و تاکید کرد: بدون مشکل و مسائل حاشیه ای است. باید بر عهده مسئولیت ها و مأموریت های اصلی دستگاه های دولتی باشد

رئیس جمهور کنترل بازار را یکی از مهمترین وظایف نهادهای ذیربط برشمرد و تصریح کرد: ساخت سامانه های هوشمند توزیع کالا و نظارت بر بازار از اقدامات بسیار مفید، مثبت و موثر است، اما برای تأثیر بهتر علاوه بر استفاده از تیم های نظارتی حرفه ای و واجد شرایط ضروری است. کار باید توسط ارشدترین افسر واحد مربوطه پیگیری شود.
رئیسی، انجام به موقع کارها و عدم تأخیر در آن را بدیهی ترین راه اقتدار در کشور توصیف و تصریح کرد: کار و تلاش مضاعف مسئولان در حوزه مسئولیت خود بهترین راه مقابله با دشمن امروز است. ناامید از ناآرامی در خیابان ها و به دنبال بهانه ای برای ایجاد نارضایتی.
رئیسی با بیان اینکه اقدامات و تلاش های ابتکاری و امیدوارکننده زیادی در کشور انجام شده و خواهد بود، ارتباط هنری این اقدامات را دلیل اعتماد و امیدواری مردم به آینده کشور می داند و از رسانه ها به ویژه ملی خواست. رسانه ها، این دستاوردها را به درستی تبیین کرده و اقدامات امیدوارکننده ای برای مردم و افکار عمومی انجام دهند.
رئیس جمهور کسب مدال جهانی مهارت را برای یک زن ایرانی در تداوم دستاوردهای بانوان ایرانی در عرصه جهانی مایه مباهات دانست و بر لزوم ارتقای مهارت آموزی در بین جوانان کشور تاکید کرد.
دکتر رایضی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم توجه بیشتر به نیازهای مردم به ویژه فعالان اقتصادی در استفاده از بسترهای اینترنتی تاکید کرد و از متولیان امر خواست تمام تلاش خود را برای تقویت و ارتقای اثربخشی داخلی به کار گیرند. پلت فرم های ارتباطی، برای رفع تمام نیازها

دیدگاهتان را بنویسید