پیام یحیی گل محمدی برای هواداران پرسپولیس

پیام یحیی گل محمدی برای هواداران پرسپولیس

سرمربی محبوب پرسپولیس در پاسخ به اول شدن در نظرسنجی گفت: این رای ها و محبت مردم مسئولیت ما را بیش از پیش سنگین می کند. موفقیت پرسپولیس در نیم فصل حاصل تلاش و تعهد مجموعه ای است که باشگاه، مدیرعامل و همکاران و هیات مدیره بستر خوبی را فراهم کردند. بازیکنان نیز به برد و برد فکر می کنند و سخت کار می کنند. بازیکنان مابا برای شادی مردم زحمت می کشند و برای آنها موفقیت تیمی مهم است نه موفقیت فردی.

گل محمدی افزود: خوشحالم که کادر فنی خوبی داریم که در حیطه تخصصی خود جزو بهترین ها هستند و زمان زیادی را برای کارشان اختصاص می دهند. انرژی مثبت و حمایت هواداران ما را به جلو سوق می دهد. آنها و پیشکسوتان عزیز در شرایط سخت از ما حمایت کردند و این موضوع کمک زیادی به تیم پرسپولیس کرد. مهمترین عامل موفقیت پرسپولیس اتحاد و همدلی خانواده پرسپولیس و حمایت موثر بود. ما هواداران فوق العاده ای داریم که هوشمندانه به تیم کمک می کنند و انرژی مثبت می دهند. البته می دانیم که باید خیلی سخت کار کنیم و نیم فصل دوم را قوی شروع کنیم.

یحیی ادامه داد: هدف اصلی ما کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل است زیرا در نیم فصل برتر جام را نمی دهند اما قهرمانی در نیم فصل نشان می دهد که تیم در حال حاضر است. مسیر درست اگر چند تصادف نبود، می توانستیم امتیاز بیشتری کسب کنیم. می دانیم سوارکاران خوب و قدرتمندی داریم و کار سخت است اما با این گروه به هدف دیگری جز قهرمانی فکر نمی کنیم و امیدواریم تیم را تقویت کنیم.

گل محمدی در خصوص اینکه گویا هواداران تیم های دیگر هم به شما رای دادند و بهترین مربی نیم فصل شدی، گفت: لیگ ما واقعا مربیان خوبی اعم از خارجی و داخلی دارد. قابل پیش بینی نیست این صداها به معنای خوب بودن مردم است. من از همه این مردم مهربان سپاسگزارم، صدای مردم همیشه معنای خاص خود را دارد و امیدوارم کار ما انتظارات آنها را برآورده کند. این مسئولیت ما را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید