تنها انتظار هواداران پرسپولیس از یحیی گل محمدی

تنها انتظار هواداران پرسپولیس از یحیی گل محمدی

همانطور که انتظار می رفت، یحیی گل محمدی روز گذشته در تمرین حاضر شد و مسئولیت شخصی تیمش را بر عهده گرفت. برخی از هواداران پرسپولیس پس از اتفاقات عجیب و غیرمنتظره دربی نگران جدایی نابهنگام این مربی موفق و محبوب بودند اما یحیی تصمیم درستی گرفت و به موقع به سر کار بازگشت. گل محمدی باید در این چند روز متوجه شده باشد که هواداران پرسپولیس با وجود تمام حواشی و اتفاقات چند ماه اخیر هیچ آرزویی جز مبارزه با تمام وجود تا پایان فصل ندارند.

یک – این تیم بزرگ یا بد (احتمالا بین این دو و خوب) محصول مربی موفق پرسپولیس است. در حالی که فرا رسیدن فینال لیگ قهرمانان آسیا با درخشش خریدهای صفر تا صد یحیی زیر پای این مربی موفق همراه بود، ترکیب فعلی پرسپولیس حاصل تفکرات گل محمدی در تابستان گذشته بود. حتی بزرگترین مربیان فوتبال جهان هم نمی بینند که تمام نیازهای خود در بازار تابستان برآورده شود و پپ گواردیولا فصل را بدون هری کین و رونالد کومان با از دست دادن لیونل مسی آغاز خواهد کرد.

دو- با نگاهی به نتایج نظرات جامعه هواداران پرسپولیس طی یکی دو هفته اخیر، می توان دریافت که یحیی گل محمدی همچنان از استقبال قابل قبول و بالایی در بین آنها برخوردار است و به جز مشکلات ریز و قابل حل، اکثر باشگاه ها. هواداران معتقدند او بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس در فصل آینده است. گل محمدی با نتایجی که در دو سال اخیر در این تیم به دست آورده این شهرت بسیار خوب را به دست آورده است و حیف است که میراث درخشان خود را به راحتی رها کرده و آن را به دیگر امکانات بسپارد.

سه – از این پس زمزمه هایی مبنی بر اضافه شدن چند بازیکن با کیفیت به تیم قرمزها برای فصل آینده به گوش می رسد. نقطه ضعف اصلی پرسپولیس در این فصل در قلب دفاع و درون دروازه بود و جذب مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند (یا مدافع با کیفیت) می تواند فصل درخشانی برای پرسپولیس در سال آینده باشد. ستارگان فعلی این تیم اغلب به خوبی با افکار یحیی سازگار هستند و بارها بالاترین استاندارد خود را نشان داده اند. جدایی از این تیم به ضرر کارنامه گل محمدی و بازیکنانی خواهد بود که تقریبا همگی جذب او هستند و رابطه خوبی با این مربی پرافتخار دارند.

چهارم، اگر جدایی از پرسپولیس را بپذیریم، شاید تیم های کمتری در فصل آینده به جز سپاهان گزینه های یحیی گل محمدی برای موفقیت و قهرمانی در لیگ برتر باشند و البته او نباید سختی های کار در اصفهان را به عنوان بازیکن فراموش کند. پرسپولیس. استقلال ندارد، فولاد مربی باکیفیتی مثل جواد نکونام دارد و گل گهر هم به نظر از همکاری با ژنرال راضی است. به جز حروف ذکر شده تیم های کمی قهرمان لیگ برتر شده اند و این یعنی محمدی گل فقط می تواند با جام قهرمانان روی نیمکت قرمزها عکس یادگاری بگیرد.

پنج – یحیی گل محمدی در چند ماه اخیر دو بار استعفای احتمالی را داده است و به راحتی می بیند که این سبک اعتراض در بین هواداران کمرنگ شده است. اکثر هواداران پرسپولیس نمونه هایی از روزهای سخت برانکو را مطرح کرده و مدعی شده اند که سرمربی کروات با وجود پیچ ​​و خم های فراوان هرگز زمین را ترک نکرده و حتی برای مدتی صحبتی از رفتنش نکرده است. این فرهنگ در سال های اخیر در بین هواداران پرسپولیس رواج پیدا کرده و پیروی از آن برای یحیی کار سختی نخواهد بود.

6 100 هزار هوادار پرسپولیس در 15 اردیبهشت 95 پس از ناکامی برانکو در کسب عنوان قهرمانی، موقعیت این تیم را تحسین کردند و زمینه ساز موفقیت های تاریخی و درخشان فصول بعدی شدند. این سرنوشت قطعا در این فصل نیز در انتظار تیم یحیی خواهد بود. دومی (هنوز هفت هفته و 21 امتیاز باقی مانده است) ناکامی در رقابت با بهترین استقلالی های تاریخ لیگ برتر نیست و قطعا بخش قابل توجهی از هواداران پرسپولیس این را درک می کنند. نباید فراموش کرد که هنوز جام حذفی وجود دارد و امکان یک فصل خوب وجود ندارد. با این حال این سفرهای متوالی چندان برای هواداران مساعد نیست و بلند شدن و درگیری تنها چیزی است که هواداران پرسپولیس تا پایان این فصل انتظار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید