در انتظار فاش شدن مهمترین گزینه یحیی گل محمدی برای پرسپولیس

در انتظار فاش شدن مهمترین گزینه یحیی گل محمدی برای پرسپولیس

سرخپوشان با جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی، گنجی و دانیال اسماعیلی فر برای رقبا خط و نشان کشیدند و رسما اعلام کردند که نمی خواهند فاصله خود را با قهرمانی بیشتر کنند. با این حال بین خریدهای پرسپولیس (البته تا الان) هنوز مهاجمی وجود ندارد.

البته مدت ها بود که نام سجاد شهبازاده به عنوان گزینه اصلی یحیی گل محمدی مطرح می شد، اما هواداران با این خرید موافق نبودند زیرا سجاد در مدت حضورش در سپاهان تنها یک فصل موفق را پشت سر گذاشت و در بقیه زمان ها عملکرد عادی داشت. از جمله در لیگ بیست و یکم که توانست تنها 6 گل به ثمر برساند. حقیقت این است که پرسپولیس در نیمه دوم دهه 90 مهاجمان و گلزنان خوبی چون مهدی طارمی، علی علیپور، گادوین مانچا و بعدها شهریار مغانلو داشت که موفق شدند. در این تیم حتی احمد نورالهی هم می توانست گلزن شود اما حالا دیگر اثری از او نیست. در نتیجه پرسپولیس در فصل گذشته به شدت از کمبود مهاجم رنج می برد و همین موضوع نقش بسزایی در ناکامی سرخ ها در کسب عنوان قهرمانی داشت.

اگر شرایط تغییر کند، البته باشگاه باید یک مهاجم «موثر» جذب کند. از شیرزد تمیرف که اصلاً آب گرم را دوست ندارد و مهدی عبدی که مدت هاست به دنیای دیگری سفر می کند. انتخاب های اشتباه در این پست ممکن است نتیجه سایر خریدهای گران قیمت باشگاه را نیز زیر سوال ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید