گزینه فارسی شدن یحیی گل محمدی!

گزینه فارسی شدن یحیی گل محمدی!

از زمانی که یحیی گل محمدی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت، این باشگاه چندین بار برای جذب پیمان بابای مهاجم فعلی تراکتورسازی تلاش کرد اما موفق به جذب او نشد.

یحیی در نیمه اول امسال برای آوردن بابای به پرسپولیس تلاش کرد که با مخالفت مدیران تراکتورسازی و زنوزی مالک این باشگاه مواجه شد. مالک تراکتورسازی که اصلا رابطه خوبی با پرسپولیس و هواداران این تیم ندارد، اعلام کرد که نمی خواهد ستاره تیمش را در نقل و انتقالات بین فصل به پرسپولیس بدهد. همین مشکل باعث شد تا بابایی در نیم فصل به پرسپولیس بیاید.

اکنون که لیگ رو به پایان است، تیم ها فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده اند و برخی از تیم ها مذاکرات اولیه را برای گزینه های خود آغاز کرده اند. شنیده ها حاکی از آن است که بابایی به لیست یحیی گل محمدی بازگشته و خود این بازیکن نیز علاقه مند به پوشیدن پیراهن پرسپولیس در فصل آینده است. قرارداد بابایی با تراکتورسازی در پایان این فصل به پایان می رسد و این بازیکن به راحتی می تواند با پرسپولیس یا تیم دیگری قرارداد ببندد.

در همین رابطه شنیدیم که مدیران تراکتور در چند نوبت اخیر دو بار به پیمان بابای پیشنهاد تمدید قرارداد داده اند اما هر دو بار این بازیکن با پیشنهاد تراکتورسازی مخالفت کرده و اعلام کرده که قصد دارد فصل آینده به تیم دیگری برود.

همانطور که مشخص است همه چیز برای پرسپولیسی شدن بابای مهیا است و در صورت توافقات نهایی این بازیکن راهی پرسپولیس خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید