تنها بدهی یحیی گل محمدی به پرسپولیس

تنها بدهی یحیی گل محمدی به پرسپولیس

پرسپولیسی ها سال جدید را با لبخند شروع نکردند و با توقف مقابل تیم پایین هواداران به خطر دور شدن از کورس پی بردند اما توقف استقلال مقابل پیکان اختلاف شش امتیازی را به همراه داشت. حالا لیگ تعطیل است و پرسپولیس و استقلال برای رسیدن به فینال باید در دو سوی جدول جام حذفی کار کنند.

پرسپولیس پیش از این سه حذف تلخ و فراموش نشدنی را با هدایت یحیی گل محمدی در مراحل حذفی تجربه کرده است. شکست در ضربات پنالتی در سه مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال جایی برای خطا برای سرپرست سرخ پوشان که تیمش در آستانه تسلیم پنج ساله برتری بر لیگ قرار دارد، باقی نگذاشت.

پرسپولیس در سال 92 با هدایت گل محمدی به فینال جام حذفی رسید و با پیراهن قرمز امید زیادی به کسب جام ورزشگاه داشت اما با تساوی 120 دقیقه ای یحیی در ضربات پنالتی شکست خورد. شکسته شدن پنالتی خاطره نوروزی و ضربه رضا حقیگی به آسمان باعث شد روبان بستن جام در بین هواداران پرسپولیس زرد شود.

پس از این دیدار تلخ برای پرسپولیس که با خداحافظی مهدوی کیا و کریمی همراه بود و سپس گل محمدی از این باشگاه استعفا داد، پرسپولیس یحیی دو پنالتی مرگبار و حذفی دیگر گرفت. تابستان 1378 پس از تساوی دو بر یک پرسپولیس در دقایق پایانی بازی، ضربات پنالتی اعلام شد و این بار احمد نورالهی و اوساگوانا در ضربات پنالتی خود به بدترین شکل ممکن ناکام ماندند تا پرسپولیس را در نیمه نهایی شکست دهند. .

یک سال بعد در مرحله یک چهارم نهایی، استقلال و پرسپولیس بارها به مصاف هم رفتند و بارها کابوس ضربات پنالتی و حذف یحیی دخالت کرد. القطر این بار توپ را برای تماشاگران ارسال کرد تا فرهاد مجیدی و شاگردانش به مرحله بعد صعود کنند.

پرسپولیس روز شنبه به مصاف آلومینیج می رود و قهرمانی در جام حذفی برای سه هفته متوالی حتی ممکن است نتایج مسابقات لیگ را تحت تاثیر قرار دهد. یحیی این بار می تواند با قهرمانی تیمش و قهرمانی در جام اول سال، بدهی قدیمی خود را با هواداران پرسپولیس تسویه کند، می تواند در شش هفته اخیر روحیه فوق العاده ای را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید