پیروزی قاطع ایران مقابل بحرین مقدماتی جام جهانی بسکتبال / درخشش هاشمی، جمشیدی و کاظمی در اولین گام

ساعت: 19:09
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1787412

شروع امیدوار کننده برای آسمان خراش ها در راه طولانی

تیم ملی بسکتبال ایران در اولین دیدار مقدماتی جام جهانی 2023 مقابل بحرین به پیروزی رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی بسکتبال ایران در اولین دیدار از اولین پنجره مقدماتی جام جهانی 2023 میزبان تیم ملی بحرین بود، تیمی که اولین پنجره جام جهانی را با تغییر سرمربی و چندین تغییر چشمگیر در ترکیب خود آغاز کرد. و در یک بازی فوق العاده با نتیجه 82 بر 66 حریف خود چاگر را شکست داد تا قدم اول را با پیروزی پشت سر بگذارد.

با تصمیم مصطفی هاشمی، سرمربی جدید ایران، محمد جمشیدی، مهدی کامرانی، عسگر کاردوست، ارسلان کاظمی و بهنام یکچعلی؛ استارترهای ایران در این دیدار مقابل بحرین قرار گرفتند.

کوارتر اول بازی با تساوی دنبال شد و بحرین حریف قدرتمندی را به نمایش گذاشت که دقایقی از ایران پیشی گرفت اما در نهایت شاگردان هاشمی کنترل بازی را در دست گرفتند تا کوارتر اول با نتیجه 24 بر 17 به سود ایران به پایان برسد. .

در کوارتر دوم بازی، بازی داغ شد و شاهد تصور اشتباه دو تیم بودیم که اکثر پرتاب ها به سبد نمی رسید، هرچند که بحرین در این کوارتر خسته کننده پا جای ستارگان ایرانی گذاشت، بنابراین این کوارتر با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. تساوی – 12 تا پایان.

بدین ترتیب نیمه اول بازی با نتیجه 36 بر 29 به سود ایران به پایان رسید.

ایران در نیمه دوم کوارتر سوم با قدرت شروع کرد و اجازه نداد بحرینی ها قدرت خود را نشان دهند. کوارتر سوم فرصت خوبی برای ملی پوشان ایران بود تا مقابل بحرین قدرت نمایی کند و در پایان این کوارتر ایران با برتری چشمگیر و با نتیجه 28 بر 14 پیروز شد..

در کوارتر چهارم باز هم اشتباه بازیکنان ایران ثابت شد و همین امر باعث شد تا بحرین از ایران پیشی بگیرد و برای اولین بار در این دیدار یک کوارتر را به سود خود به پایان برساند. این کوارتر 23 بر 18 به سود بحرین به ثبت رسید اما برتری ایران در کوارترهای قبل نتیجه این دیدار را رقم زد و تیم ملی بسکتبال با نتیجه 82 بر 66 بحرین را شکست داد تا با سرمربی جدید خود در اولین گام مقدماتی اولین گام را بردارد. جام جهانی. عزم راسخ داشته باش

ارسلان کاظمی با 10 امتیاز، 26 ریباند و 12 پاس منجر به گل درخشش استثنایی در تیم ایران داشت و موثرترین بازیکن زمین بود. محمد جمشیدی با 21 امتیاز بهترین گلزن میدان لقب گرفت. در رده های بعدی بهنام یاچعلی و سالار منجی با 14 امتیاز قرار گرفتند.

حاجی در تیم بحرین با 17 امتیاز بهترین گلزن تیمش بود.

مهدی علینژاد معاون وزیر ورزش و جوانان در کوارتر چهارم مهمان ویژه سالن آزادی بود.

در ادامه این رقابت ها تیم ملی ایران از ساعت 19:30 روز دوشنبه 8 آذرماه در منامه به مصاف تیم بحرین می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید