پیشرفت 70 درصدی در تعمیرات واحدهای انرژی نیروگاه حرارتی رای.


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1916925

معاون نگهداری و تعمیرات نیروگاه ری گفت: نیروگاه ری با برنامه ریزی برای پیک سال آینده و به منظور کسب آمادگی لازم واحدها برای تغذیه بار شبکه سراسری برق کشور تعمیرات و بازدیدهای دوره ای خود را آغاز کرده است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین مهدی زاده در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز گفت: نیروگاه ری در نیمه دوم سال 1401 و از ابتدای مهرماه پس از پیک تابستانی با برنامه ریزی برای پیک سال آینده و به منظور کسب آمادگی لازم واحدهای تامینی بارگذاری شبکه سراسری برق کشور تعمیرات و بازدیدهای دوره ای خود را آغاز کرد.

وی بیان کرد: این نیروگاه شش تعمیر اساسی، سه بازدید از مسیر گرم توربین و دوازده بازدید از محفظه احتراق پیش بینی شده است. بنابراین طی نیمسال دوم سال 1401 کلیه واحدهای گازی نیروگاه رای به صورت دوره ای بازدید و تعمیر خواهند شد.

معاون نگهداری و تعمیرات نیروگاه رای تصریح کرد: این تعمیرات شامل 70 درصد ظرفیت واحدهای نیروگاه رای از ابتدای مهرماه تا کنون است و تا پایان سال تمامی واحدهای این نیروگاه مورد بازدید و تعمیر قرار می گیرد. .

مهدی زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار واحد این نیروگاه به صورت همزمان توسط کارشناسان نیروگاه ری در حال تعمیر و بازدید است، خاطرنشان کرد: هر ساله پس از پایان پیک تابستان، بازدید و تعمیرات پیشگیرانه برای اطمینان از بارگذاری یک شبکه سراسری برق انجام می شود. متخصصان توانمند این نیروگاه .

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید