پیشنهاد اروپا برای اسکوچیچ رسیده است

پیشنهاد اروپا برای اسکوچیچ رسیده است

باشگاه رایکا کرواسی پس از کسب نتایج ضعیف با “چرسه کوسمی” سرمربی ایتالیایی را برکنار کرد. رایکا پس از 17 هفته تنها 15 امتیاز دارد و در رده هشتم لیگ 10 تیمی کرواسی قرار دارد.

وبسایت کروات germanijak پس از اعلام خبر برکناری سرمربی ایتالیایی، از دراگان اسکوچیچ به عنوان گزینه اصلی نیمکت نشینی ریژکا نام برد.

این سایت نوشت: اسکوچیچ با تیم ملی ایران موفقیت های زیادی در راهیابی به جام جهانی داشت، اما با وجود ثبت 15 برد، یک تساوی و دو باخت در 18 بازی روی نیمکت، فدراسیون تصمیم به اخراج او گرفت و به همین دلیل ایران قهرمان جام جهانی شد. هدایت کارلوس کی روش خواهد بود.

به گفته این سایت، اسکوچیچ از نزدیکان سرکو ژورچیچ، مدیر ورزشی ریژکا است و همچنین اولین مربی انتخاب شده توسط دمیر میسکوویچ مالک ریژکا بود که در مارس 2012 به باشگاه آمد.

رسانه‌های کرواسی ادامه دادند: «تقریبا 11 سال بعد، به نظر می‌رسد که میسکوویچ می‌تواند یک بار دیگر مربی را که در فصل 06-2005 با ریژکا قهرمان جام حذفی کرواسی شده بود، بازگرداند. لازم به ذکر است که اطلاعات همچنان غیررسمی است و اسکوچیچ تنها نامزد نیمکت نشینی رایکا نیست اما واقع بینانه ترین گزینه در حال حاضر است.

دیدگاهتان را بنویسید