پیشنهاد بازیکن قدیمی استقلال به ساپینتو

پیشنهاد بازیکن قدیمی استقلال به ساپینتو

بهتاش فریبا درباره کناره گیری چند بازیکن استقلال از تیم ملی گفت: با توجه به توانایی و بازی کایدی و محبی فکر می کنم این دو بازیکن می توانستند در تیم ملی بسیار مفید باشند. با این حال هنوز فرصت باقی است و امیدوارم این بازیکنان به جام جهانی برسند چون یکی از مهم ترین بازیکنان استقلال هستند.

وی درباره شرایط استقلال نیز گفت: شرایط استقلال نسبت به قبل بهتر شده است و مهم این است که ساپینتو نسبت به قبل شناخت بیشتری نسبت به تیمش پیدا کرده است و این شناخت می تواند هفته به هفته بیشتر به استقلال کمک کند. به نظر من استقلال با هماهنگی بیشتر و بهتر می تواند به اوج برسد.

فریبا همچنین افزود: از ساپینتو می خواهم 20 دقیقه به آمانوف زمین بدهد تا وضعیت او مشخص شود. چه آماده باشد چه نباشد، هوادار شرایط او را درک می کند و آنقدر روی این موضوع اصرار نمی کند.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص حضور مجدد کی روش در تیم ملی گفت: امیدوارم برای او خیلی بد نباشیم چون کار اصلی ما همین است. فکر می کنم با اسکوچیچ خیلی بد رفتار کردیم. او در شرایط سختی هدایت تیم ملی را برعهده گرفت و ایران را به جام جهانی رساند، اما ما با او بدرفتاری کردیم و بدترین اتفاق این بود که پیشنهاد تیم ملی امید به این مربی بود. امیدوارم در آینده کاری را که با اسکوچیچ انجام دادیم انجام ندهیم

دیدگاهتان را بنویسید